زنجان _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تشکیل بسیج؛ حاصل آینده نگری امام راحل(ره) بود،گفت:تفکر بسیجی راهگشای مشکلات در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۳۱
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

تشکیل بسیج؛ حاصل آینده نگری امام راحل(ره) بود/تفکر بسیجی راهگشای مشکلات در جامعه است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ آیت الله خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پنجمین اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه، اظهار داشت: امروز هرچه زمان میگذرد اندیشه بلند و آینده نگری امام راحل (ره) روشن‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام همواره پیروز میدان نبودند و با وجود تلاش‌های فراوان گاهی با شکست مواجه می‌شدند، افزود:امام راحل (ره) برای شکست‌ها و پیروزی رزمندگان اسلام در میدان جنگ دارویی و مرهمی تجویز کردند که آن این بود ما مامور به تکلیف هستیم یعنی ما وظیفه خود را بدون کم و کاستی انجام می‌دهیم و این تفکر امام راحل (ره) برگرفته از تفکر پیامبر اکرم ص در جنگ بدر کبری بود که حضرت بدون امکانات و تجهیزات در مقابل دشمن با تجهیزات و امکانات کامل ایستادگی کرد.

امام جمعه زنجان گفت:رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و زمانی که امام راحل (ره) در مقابل تمام دنیا ایستاد مشخص بود آن‌ها دشمنی خواهند کرد و هویت ۷۰ ساله شرق و غرب زیر سوال رفت و دشمنی، دشمنان اسلام امری طبیعی بود.

وی با بیان اینکه تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) جز عنایات پروردگار متعال بود و این یکی از آینده نگری های ایشان بود، افزود:امام راحل (ره) همواره امیدوار بودند این موضوع جهانی شود و امروز ما شاهد هستیم و این اقتدار با وجود توطئه‌های بسیار دشمن اتفاق افتاده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه ایستادگی در برابر استکبار جهانی فقط مختص ایران نیست و شعار مرگ بر آمریکا امروز در کل دنیا شنیده می‌شود، گفت:قدرت آمریکا و کشور‌های غربی رو به افول است و دیگر قدرت سابق را ندارند.

این مسئول با اشاره به اینکه هر امری اگر برای رضای پروردگار متعال باشد خداوند برکت و مبارک می‌داند و توسعه پیدا خواهد کرد، افزود: امروز شما بسیجیان پاسدار ارزش‌های انقلاب و دستاورد‌های آن هستید و اکنون شما با ارائه راهکار‌ها در راستای محرومیت زدایی گام‌های بلند برداشتید و همانند رزمندگان اسلام برای حل مشکلات استان در خط مقدم حضور فعال دارید.

فرمانده سپاه استان زنجان در ادامه اظهار داشت: مجمع بسیجیان استان سالانه با رویکرد احصا مشکلات و حل این مشکلات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از خدمت کردن به مردم نباید غفلت کرد و امروز مردم مظلوم غزه نیازمند حمایت هستند، افزود: مسلمانان همواره پشتیبان هم هستند.

سردار کرمی با بیان اینکه ما ادامه دهنده سیره و راه شهدا هستیم، گفت: امروز با رهبر انقلاب و شهدا عهد می‌بندیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و هر آنچه میتوانیم انجام دهیم و برای رفع محرومیت زدایی و حل مشکلات از هیچ کار و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است در پایان فرمانده سپاه استان زنجان به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار