خبرهای داغ:
نمایشگاه علمی پژوهشی و جشن دانش آموز در مجتمع آموزشی پژوهشی دکتر عبدالله پور به همت بسیج علمی پژوهشی و فناوری لارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۰۶
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نمایشگاه علمی پژوهشی و جشن دانش آموز به همت مدیریت علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه لارستان و پژوهش سرای دانش آموزی طی دو شب در تاریخ های 19 و 20 آبان ماه در مجتمع آموزشی پژوهشی دکتر عبدالله پور لارستان برگزار شد.

سروان پاسدار سجاد ایزدپناه مدیر علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه لارستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز دانش آموز، نمایشگاه علمی پژوهشی و جشن دانش آموز به منظور ترویج فرهنگ علم آموزی و پژوهش و همچنین معرفی دوره های آموزشی پژوهشسرای تازه تأسیس و بسیار مجهز دکتر ایرج عبدالله پور لارستان به دانش آموزان برگزار شده است.

وی افزود: نمایشگاه ایجاد شده شامل چندین غرفه از جمله روبیک، هوافضا، آزمایشگاه، بازی‌سازی و نجوم و همچنین بازی های فکری بود که با استقبال خوب مراجعه کنندگان همراه شده است .

ایزدپناه ادامه داد: در کنار این نمایشگاه برنامه های شاد و جذابی از قبیل مسابقه و آزمایش علمی،سرود، شاهنامه خوانی و گلستان خوانی توسط دانش آموزان انجام گرفت و در پایان هدایایی به یادبود به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها