مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام و بسیج را برای مردم تبیین نماییم.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۱۵
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، همایش جهاد تبیین با حضور فرمانده سپاه سلمان، مدیر سازمان بسیج کارمندان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل در محل سالن کنفرانس بانک کشاورزی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن گرامیداشت یائ و نام شهدا و تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: لیست برنامه‌ها به همه پایگاه‌های بسیج ادارات ابلاغ شده است و فرماندهان پایگاه‌ها بر اساس ظرفیت‌های موجود در ادارات، هفته بسیج را باشکوه برگزار نمایند.

وی برنامه‌های راهیان نور، طرح ثامن و جهاد تبیین را از برنامه‌های مهم پایگاه‌های ادارات کل عنوان و بیان کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام و بسیج را برای مردم تبیین نماییم.

در پایان این مراسم سرگرد پاسدار هادی حسینی به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) و سرگرد پاسدار محمد غفوری زاده به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ادارات کل معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار محمدرضا عنایت نیا و برادر بسیجی حسن مصفا، فرماندهان قبلی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار