خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه استان سمنان از مناطق سیل زده کالپوش

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به منظور بازدید از مناطق سیل زده و پیگیری و رفع مشکلات موجودبه بخش کالپوش سفر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۷۲
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در پی بارندگی های شدید در چند روز اخیر که منجر به وقوع سیل و آب گرفتگی منازل و معابر در بخش کالپوش از شهرستان میامی شد؛ سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به منظور بازدید از مناطق سیل زده و پیگیری و رفع مشکلات موجود، صبح امروز(دوشنبه) در راس هیئتی متشکل از فرمانده سپاه ناحیه میامی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، فرماندار شهرستان میامی و مدیران اجرایی به بخش کالپوش سفر کرد.

سردار شوقانی در این بازدید ضمن گفتگو با مردم سیل زده و در جریان قرار گرفتن از مشکلات موجود، از نزدیک بر روند خدمت رسانی به مردم بازدید کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان در این بازدید با اشاره به حضور بسیج و سپاه از ساعات اولیه شروع سیل در کنار مردم بخش کالپوش گفت: سپاه و بسیج از همه امکانات و ظرفیت ها برای کمک به مردم سیل زده استفاده خواهند کرد.

سردار شوقانی در این بازدید با تقدیر از حضور گروه های جهادی بسیج سازندگی در منطقه جهت خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: اصلی ترین ماموریت سپاه و بسیج خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: نباید از خسارات وارده بر مردم سیل زده غافل شد زیرا که این منطقه در بحث کشاورزی، دامداری، مسکن، جاده و ... دچار خسارت هایی شده و باید به نحو ممکن این خسارت ها جبران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار