خبرهای داغ:
پایگاه اسوه

همراهی امام جماعت محل با پایگاه نقشی بی بدیل در پیشبرد اهداف بسیج دارد؛

برگزاری میز خدمت در مناسبت های مختلف و تشریح اهداف بسیج در بین نوجوانان باعث جذب آنان به بسیج شد و برپایی محله اسلامی و ساختن محله دینی تنها با حضور نوجوانان در بسیج است که اتفاق می افتد.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۳۷
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

فرمانده پایگاه اسوه غدیر شهرستان قائنات در مصاحبه با خبرنگار بسیج شهرستان قائنات گفت: برگزاری میز خدمت در مناسبت های مختلف و تشریح اهداف بسیج در بین نوجوانان باعث جذب آنان به بسیج شد و برپایی محله اسلامی و ساختن محله دینی تنها با حضور نوجوانان در بسیج است که اتفاق می افتد.

ابوالفضل غلامی نژاد اظهار داشت: همکاری مرکز نیکوکاری غدیر، کانون خادمیاران رضوی و مرکز دارالقرآن بقیه الله شهرستان قائنات در پیشبرد اهداف پایگاه برجسته بوده است.

وی گفت: در راه اندازی صندوق قرض الحسنه غدیر امام جماعت مسجد غدیر و خیرین شهرستان بسیار کمک نمودند که امروز نتیجه این عمل را به روشنی می بینیم.
غلامی نژاد تصریح کرد: پایگاه با همکاری امام جماعت مسجد غدیر توانست اوقات فراغت جوانان و نوجوانان محل را پر نموده و پخش کلیپ با موضوع غزه، پخش فیلم های سینمایی با رویکرد دینی و برگزاری کلاسهای تقویتی از جمله فعالیت های پایگاه در روز های تعطیل با اهداف تربیتی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار