جلسه هماهنگی همایش رزمندگان‌ اسلام شهرستان فلارد، با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۴۱
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان‌ فلارد،با ‌تشکر ازحضور شرکت کنندگان ‌ در جلسه هماهنگی همایش رزمندگان‌ اسلام،گفت: رزمندگان اسلام با رزم بی امان خود، در سخت ترین شرایط جان و تمام هستی خود را فدای دفاع از انقلاب و اسلام کرد و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

کوروش فتحی، در ادامه اظهار داشت: امروز این پرچم پر افتخار بر دوش ما است که با کار جهادی برای پیشرفت و استقلال کشور تلاش کنیم و راه شهیدان را ادامه دهیم.

وی افزود: دفاع مقدس یک نقطه برجسته در تاریخ جمهوری اسلامی است، ایمان و خودباوری مردم و رزمندگان اسلام موجب پیروزی ما در جنگ هشت ساله شد، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان از اهمیت بالایی برخوداراست، نسل جدید به عنوان آینده سازان کشور باید بدانند موفقیت و پیشرفت‌هایی که در زمینه هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی داریم همه مرهون ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندارشهرستان‌ فلارد،گفت: در برپایی یادواره های شهدا و همایش رزمندگان اسلام، ایثار و شهادت طلبی که از ویژگی‌های بارز رزمندگان اسلام بود، باید به نسل جوان و آینده انقلاب اسلامی به خوبی انتقال داده شود.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد درحاشیه این جلسه گفت: همایش رزمندگان‌ اسلام این شهرستان، همزمان با هفته مبارک بسیج، روز چهارشنبه اول آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت 13:30 برگزار خواهد شد.

حاج نبی الله بابا احمدی، ادامه داد: در این همایش که در سالن ‌اجتماعات حضرت امام‌حسین‌ علیه السلام حوزه مقاومت بسیج  فلارد برگزار خواهد شد برنامه های متنوع فرهنگی اجرا و یادگاران دفاع مقدس به ایراد سخن و خاطره گویی می پردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار