درپنجمين جلسه شورای فرهنگ عمومی فارسان بیان شد؛
امام جمعه فارسان ، در پنجمين جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان گفت: فرهنگ یک مسئله مهم و حیاتی است .
کد خبر: ۹۵۵۳۷۱۸
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی باموضوع بررسی برنامه های روز شورای فرهنگ عمومی و گزارش اعضاء شورای فرهنگ عمومی از اقدامات انجام شده، با حضور کلیه اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام محسن ملک پور ، با قدر دانی از تلاش ارزشمند همه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان گفت: فرهنگ یک مسئله مهم و حیاتی است که حضرت آقا از آن به‌عنوان هوا نام بردند.

امام جمعه فارسان، ادامه داد: نظام سلطه برای اینکه بر کشورها مسلط شود بیشترین تمرکز خودش را روی سبک زندگی و تغییر محیط ‌زیست فرهنگی در ملت‌ها قرار داده است.

فرماندار شهرستان و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی فارسان هم در سخنانی گفت: فرهنگ یک مسئله مهم و حیاتی است قطعاً جوامع انسانی اگر بخواهند رشد و تکامل معنوی داشته باشند چاره‌ای ندارند جز اینکه سبک زندگی خودشان را از نظر فرهنگی مدیریت کنند.

سید هادی صالحی ادامه داد: مهندسی فرهنگی یکی از ضروریات هر جامعه‌ای است، فرهنگ در واقع یک سیستم است که دارای اجزایی است، این اجزا در تعامل با یک‌دیگر هستند، مهندسی فرهنگی هر جامعه‌ یک به‌ معنی نظم‌دهی، جهت‌دهی، جهت‌یابی و انسجام مجموعه‌ دستگاه‌های در جهت حفظ و حراست از فرهنگ آن جامعه است.

ارسال نظرات