خبرهای داغ:
حسین آبادی خبر داد

اجرای طرح کمپ ترک اعتیاد برای درمان معتادین در همدان

همدان -دبیر اجرایی قرارگاه جهادی شهید مصطفی صدرزاده همدان از اجرای طرح کمپ ترک اعتیاد برای درمان معتادین در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۳۲
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

امیرحسین حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طرح کمپ ترک اعتیاد برای درمان معتادین محله و منطقه‌های کوی امام خمینی (ره)، کوی اسلامشهر، محله سرپل سیفی آباد و پشت کارخانه یخ همدان به همت قرارگاه جهادی شهید مصطفی صدرزاده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف بهبود وضعیت معتادین سطح شهرستان همدان و همچنین کاهش مصرف کنندگان مواد مخدر و موادفروشان در سطح استان و شهرستان با همکاری گروه‌های جهادی بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج شهید قاسمی و شهید شکری پور همدان با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و نیروی انتظامی شهرستان همدان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی قرارگاه جهادی شهید مصطفی صدرزاده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی همدان بیان کرد: امروزه به همت بسیجیان و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا استان همدان  توانستیم بهترین طرح را برای پیشگیری و درمان معتادین در سطح شهرستان و استان با همراهی و همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی انجام دهیم.

وی عنوان کرد: اجرای طرح کمپ ترک اعتیاد به صورت مداوم در سطح شهرستان و استان توسط گروه‌های جهادی بسیج با همکاری کارکنان فراجا ادامه خواهد داشت و با پیگیری‌های قرارگاه جهادی با پلیس مبارزه با مواد مخدر برای دوره‌های تخصصی و ترک اعتیاد در کمپ‌های استان برای معتادین صورت گرفته است و افراد بعد از غربالگری به دو دسته تقسیم می‌شوند و دوره‌های سه ماهه و ۶ ماهه را در کمپ ترک اعتیاد سپری می‌کنند.

حسین‌آبادی ضمن تقدیر از نیرو‌های بسیج و کارکنان فراجا شهرستان همدان گفت: پایگاه‌های بسیج همواره در کنار کنارکنان فراجا  هستند و مستحکم ایستاده‌اند که به مشکلات مردم رسیدگی و کمک کنند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار