حجت الاسلام ناصری گفت: حقوق بشر اصطلاحی که غربی ها فقط در جهت تامین منافعشان استفاده می کنند و چون حمایت از مردم مظلوم غزه منافع غربی و آمریکا را تامین نمی کند حقوق بشر در غزه بی معناست.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۴۴
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در مصاحبه با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: این روزها حقوق بشر تنها به یک واژه ای تبدیل شده که غربی ها و کشورهای مستکبر فقط در جهت تامین منافع از آن استفاده می کنند.

حجت الاسلام جواد ناصری، ادامه داد: چون کشته شدن زنان و کودکان در غزه منفعتی برای کشورهای مستکبر ندارد پس حقوق بشر شامل این مردم مظلوم نمی شود.

وی افزود: امروز منافع کشورهای غربی و آمریکا در حمایت از رژیم وحشی و کودک کش اسرائیل است پس اسرائیل هرقدر هم که جنایت کند از نظر این ها هیچ منافاتی با حقوق بشر ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در ادامه عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها شیطان بزرگ را تحقیر کرده است از جمله "تسخیر لانه جاسوسی"، "شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند ایرانی"، "دستگیری ملوانان آمریکایی و موشک باران عین الاسد با موشک های نقطه زدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"، شیطان بزرگ را در جهان تحقیر کرد.

کارشناس مسایل مذهبی و سیاسی، به عملیات طوفان الاقصی و تحقیر رژیم جعلی اسراییل اشاره و گفت: عملیات طوفان الاقصی گروه های جهادی که هم هنر نمایی یک ملت مظلوم، ستمدیده ولی مقتدر در برابر غاصب سرزمینشان بود، با این عملیات رژیم جعلی و کودک کش اسراییل و شیطان بزرگ آمریکا را تحقیر کرد.

وی، با اشاره به فرمایش ولی امر مسلمین جهان "در غیر قابل ترمیم بودن شکست اسراییل" ادامه داد: یکی از مهمترین دلایل غیر قابل ترمیم بودن شکست رژیم اشغالگر در عملیات طوفان الاقصی این بود که هیمنه صهیونیست غاصب شکسته شد و اسراییل امروز به هیچ وجه اسراییل ماه های قبل نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، رژیم جعلی و کودک کش اسراییل با حمایت شیطان بزرگ آمریکا، جنایات جنگی و نسل کشی واقعی در غزه به راه انداخته و شنیع تر، شدید ترین و خطرناک ترین جنایات تاریخ از سوی صهیونیست ها با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مسلمان فلسطین با سکوت سران کشورها درحال وقوع است .

حجت الاسلام ناصری،افزود: امروزه شاهد استفاده نا متعارف ترین سلاح از سوی صهیونیست های کودک کش علیه زنان و کودکان بی دفاع نوار غزه هستیم و عجیب تر این است که مجامع بین الملی در برابر این جنایت سکوت کردند و از این سکوت خفت بار مجامع بین المللی بدتر، خیانت کشورهای مسلمان و سکوت و بعضا حمایت پشت پرده از این جنایات است، اگر امت اسلام همت کنند و متحد شوند به راحتی اسراییل از روی زمین محو خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار