فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر امام حسن:

هفته بسیج ، تبلور حضور مردم در صحنه نظام است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج این شهر که با حضور شورای حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء برگزار گردید گفت: هفته بسیج ، تبلور حضور مردم در صحنه نظام است.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۸۸
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء شهر امام حسن بصیرت و آگاهی، سیرت پاک، یار و یاور ولایت و مردمی بودن و جهادی بودن در همه عرصه ها را شناسنامه بسیج عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی برای رسیدن به امروز سرمایه های عظیمی چون شهدا را از دست داده است و رسالت ما این است که با یادآوری و گرامی داشت این مناسبت، مسیر و راه شهدا را ادامه دهیم.

سرگرد پاسدار امید بویراتی ادامه داد: هفته بسیج ، تبلور حضور مردم در صحنه نظام است و باید با اجرای برنامه های ارزشمند به دشمنان نظام بفهمانیم که ما تا آخر پای انقلاب ایستاده ایم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در واقع فعالیت‌های نهاد ارزشمند بسیج تنها به مجاهدت در دفاع مقدس منحصر نبوده و در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیز منشاء اثر بوده است.

بویراتی در ادامه جلسه به تشریح برنامه های تدارک دیده شده حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره و عنوان کرد: ماموریت‌ها و رسالت‌های بسیج به دوره، زمان، مکان و یا عرصه خاصی منحصر و محدود نیست و هر کجا که انقلاب اسلامی و مردم احساس نیاز به نیروی توانمند داشته باشند، بسیج حضور دارد.

وی در پایان این نشست گفت: هفته بسیج یک فرصت است تا مردم و جوانان در جریان خدمات مختلف نظام اسلامی و حوزه ایثارگری قرار گیرند که تحقق این امر نیازمند همت مسئولین و بسیجیان است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار