معاونت اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان دز نشست بصیرتی:
حسینخانی گفت: خوشبختانه هر زمان اگر فعالیتی میخواستند انجام دهند با فرامین مقام معظم رهبری نقشه بر آب شده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۱۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،جلسه نشست بصیرتی این بار در حوزه علمیه ابراهیمیه با حضور سرهنگ حسینخانی معاونت اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.


معاون اجرایی سپاه ثارالله  با اشاره به نقش مهم و موثر طلاب وروحانیت در جامعه افزود :طلاب و روحانیون از صدر انقلاب وزمان جنگ در خط مقدم بودند این بار خط مقدم شناخت به موقع و به جای دشمن است میبایست با فضای مجازی اشنایی کامل و طریق استفاده ان را به نحو احسنت اموخت که دشمن در این عرصه خیلی کار ها انجام داده است.


این مقام مسئول ادامه داد:  نفوذ از صدر اسلام بوده باید استراتیژیک دشمن را فهمید،  دشمن برای تک تک فعالیت های انقلاب اسلامی استراتیژیک دارد و بالعکس ماهم باید استراتژیک خودمان را داشته باشیم.


وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته گفت:  دشمن لحظه به لحظه کار ها وفعالیت های مارا مطالعه میکند تا بتواند عیب ونقصی به انقلاب وارد کند ولی خوشبختانه هر زمان اگر فعالیتی میخواستند انجام دهند با فرامین مقام معظم رهبری نقشه بر آب شده است.

 

حسینخانی خاطر نشان کرد :طبق سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اسرائیل 25سال اینده را نخواهد دید و این حضور مردم در مناسبت ها و راهپیمایی های جمهوری اسلامی ایران است که با اتحاد و همدلی توانسته اند مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی بزنند

ارسال نظرات