فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: ساختار و سازمان بسیج در این سالها به حد و اعتلای خود رسیده است که در هر زمینه ای می تواند ورود پیدا کند و نیاز را بر طرف کند.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۹۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

به گژارش خبرگزاری بسیج از کرمان،نشست فرمانده سپاه ثارالله و ستاد هفته بسیج استان با مدیران صداوسیمای استان در خصوص هماهنگی های هفته بسیج برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: حضرت امام (ره) در سال 58 وقتی بحث بسیج را مطرح کردند هیچ کس در هیچ کجا چه مسئولان راهبردی و جه مسئولان کشوری فکر نمی کردند روزی بسیج به این گستره و حقیقت برسد و تبدیل به الگویی برای جهانیان شود.

سردار نظری تصریح کرد: امروز بسیج ثابت کرد که در زمینه های علمی، پژوهشی و در برقراری امنیت پایدار و غیره از همه ارگانها جلوتر است.

این مقام مسئول افزود: در هر برهه ای از زندگی مردم که نگاه می کنیم و در هر بحران چه طبیعی و چه انسان ساخت، شاهد حضور بسیج به عنوان اولین گروه به صورت خود جـوش و آتش به اختیار هستیم و اخرین گروهی که از بحران خارج می شود بسیج است.

وی ادامه داد: ساختار و سازمان بسیج در این سالها به حد و اعتلای خود رسیده است که در هر زمینه ای می تواند ورود پیدا کند و نیاز را بر طرف کند.

این مقام مسئول افزود: این روزها با تشکیل 11 قرارگاه محوری که عمده هدف آنها بحث رسیدگی به مردم ، محرومیت زدایی و مردم داری است با کمک ائمه مساجد به دنبال ایجاد محله های تراز انقلاب هستیم

فرمانده سپاه ثارالله افزود: امروز ما الگوی همه محورهای مقاومت در کل دنیا هستیم و این موردی است که مقام معظم رهبری توجه زیادی به این موضوع دارند همین باعث شده که جلوی امریکا و اسرائیل ایستادگی شود و به این باور رسیده اند که روی پای خودشان بایستند.

 

سردار نظری گفت: بسیج با این همه افتخار و این همه برگ زرین هر سال بازآفرینی داشته و خوشبختانه در استان کرمان از لحاظ کارکرد بسیج جز استانهای برتر کشور است

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: روحیه مردم داری و مردم یاری که نیروهای ما دارند باعث شده که بسیج کرمان در کشور بدرخشد.

 

رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان در ادامه گفت: چیزی که امروز در یمن و غزه طنین انداز شده تفکر بسیجی است
علیرمضانی تصریح کرد: مردم غزه تصمیم گرفتند که از زیر یوغ ظلم و ستم خود را نجات دهند و هزینه آن را بپردازند. و واضح است که اسرائیلی ها درمانده شده اند.

این مقام مسئول افزود: امروز ما یقین داریک که جوانانی مثل آرمان علی وردی زیاد داریم

وی گفت: ما اگر دنیوی و اخروی فکر کنیم و یا به هر ادبیاتی که نگاه کنیم باید بسبج و فرهنگ بسیجی را تقویت کنیم.

علیرمضانی خاطر نشان کرد: ما اعتقاد داریم تفکر بسیجی باید حفظ شود و جایی که ما کارمان لنگ میزند آنجا تفکر بسیجی نبوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار