یادواره شهدا پیام شهدا را به همراه دارد

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر با بیان اینکه در یادواره شهدا باید پیام شهدا را دریافت کنیم گفت: درس های بزرگی از یادواره‌ شهدا میتوان گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۳۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

یادواره شهدا پیام شهدا را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر در یادواره سردار شهید یوسف بردستانی و شهدای بخش بردخون و سالروز شناسایی شهید رستم علی‌بابایی گفت: این یادواره کلاس درسی برای همه‌ی ما است.

 

وی ادامه داد: در یادواره شهدا باید پیام شهدا را دریافت کنیم و این باعث می‌شود که جایگاه خود را بدانیم که کجا قرار گرفته‌ایم و درس های بزرگی از دل یادواره ها بیرون می آید.

 

سرهنگ حسینی نیا با بیان اینکه پیام شهید سردار بردستانی و دیگر شهدا برای همه ما این است که برای خداوند کار کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم گفت: هرجا که اختلاف هست مشکلات فراوانی وجود دارد.

 

وی اظهار کرد: ما یاد کسانی را گرامی می داریم که امشب این یادواره به نام این عزیزان و شهید رستم علی‌بابایی است وقتی که به دیار ما چهره‌ای تازه بخشید و برای مردم بردخون افتخار آمیز بود و برخود می‌بالیم که میزبان این شهید بزرگوار هستیم.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پایان خاطرنشان کرد: این یادواره فقط یادواره شهدای بخش بردخون نیست بلکه یادواره بیش از ۷ هزار شهید زن و مرد و ۵ هزار شهید کودک غزه‌ای که در زیر دیوارهای بتنی آرم

یده‌اند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات