فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری گفت: با برهم زنندگان امنیت قاطعانه برخورد می شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۸۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

محمد قاسم طرخانی ظهر امروز در مصلی بزرگ شهر حسن آباد فشافویه در میان نمازگزاران اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و با برهم زنندگان امنیت قاطعانه برخورد می شود.

وی از مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی و پشتوانه امنیت در کشور  یاد و خاطر نشان کرد: افتخار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود:  امنیت یکی از موهبتهای الهی و زیر بنا و اساس همه  موهبت‌های الهی است و بدون امنیت هیچ چیز در جای خود استقرار نمی یابد‌.

 طرهانی تاکید کرد: به لطف خدا امنیت در کشور برقرار است و ضمانت آن خون شهدا و پشتوانه آن نیز مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بیکار ننشسته و روی مساجد کار می کنند، تصریح کرد: اولویت نیروی انتظامی حضور در مساجد است و تشکیل هیئت امنا و بهره گیری از ائمه جماعات و معتمدین محلات به برقراری هر چه بیشتر امنیت کمک می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی، ارازل و اوباش و مزاحمین نوامیس برهم زنندگان امنیت در منطقه هستند و نیروی انتظامی اجازه نمی دهد خواب راحت به چشمشان بیفتد.

طرهانی اظهار کرد: مردم می توانند با انتقال اطلاعاتی که از برهم زنندگان امنیت در محل زندگی خود دارند  نیروی انتظامی را در انجام وظایف خود کمک کنند.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار