دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای تجمع حمایت از مردم غزه

تبریز- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی طی اطلاعیه ای از مردم تبریز برای تجمع حمایت از غزه همزمان با سراسر کشور دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۲۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این اطلاعیه آمده است؛
با گذشت قریب به چهل روز از یکی از برجسته‌ترین عملیات‌ها و شاهکارهای نظامی در تاریخ مدرن و پیروزی غرورآفرین و ظفرمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم و فروریختن هیمنه‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی و شکاف عظیم ایجاد شده در سازه‌های رژیم جعلی و جنایت‌کارترین ماشین کشتار انسان‌های بیگناه در جهان معاصر، ماشین جنگ این رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و با زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی حمام خون به‌راه انداخته است تا مگر آبروی رفته را برگرداند.
فلسطین امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه نظم مسلط بر جهان را نمایان گردد و فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است.
امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و امریکا را در نوردیده است و گویی پیش بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، تجمع باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه 27 آبان 1402 در سراسر کشور برگزار خواهد کرد.
این مراسم در تبریز قهرمان ساعت 10:30 صبح در سنگفرش مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
لذا از تمامی اقشار وگروه های ملت شریف و وفادار دعوت میشود با حضور گسترده و مقتدرانه خود ضمن اظهار همدردی با مادران شهدای غزه، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شوند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
آخرین اخبار