خبرهای داغ:
تبریز- بانوان بسیجی سپاه عاشورا با کسب شش مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور در تهران را از آن خود کردند.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۲۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول ورزش بانوان سپاه عاشورا با اعلام این خبر گفت: این مسابقات به میزبانی سپاه سیدالشهدا(ع) تهران و به مناسبت هفته بسیج با حضور بانوان بسیجی سراسر کشور در رشته های جودو، کاراته، تکواندو و تیراندازی با سلاح بادی برگزار شد.

فاطمه نبوی افزود: بانوان ورزشکار بسیجی آذربایجان شرقی در این مسابقات که در راستای 12 هزار شهید تهران برگزار شد، نفیسه عبدیان مدال طلای کاراته، بیتا توپچیان مدال طلای تکواندو، اسما تیز مغز، فاطمه صفر خانلو و ثنا بشیری مدال نقره تکواندو و فاطمه فرضی مدال برنز را کسب کنند.

وی ادامه داد: در این مسابقات هفت نفر ورزشکار تکواندو، چهار نفر ورزشکار کاراته و شش نفر ورزشکار تیراندازی به همراه چهارمربی و دو سرپرست از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه در اردوگاه سیدالشهدا(ع) آبعلی تهران حضور یافتند.

نبوی اضافه کرد: در مسابقات تیراندازی هم بانوان ورزشکار بسیجی آذربایجان شرقی علیرغم کسب رتبه اول تیمی در رشته تپانچه بادی، از کسب مقام تیمی مجموع تفنگ و تپانچه باز ماند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها