آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولین رسانه‌های کشور و برگزیدگان جشنواره در گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۳۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

درخشش بانوان خبرنگار بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، خبرنگاران بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ سرکار خانم "زینب خوش اندیش" خبرنگار پایگاه خبری عصردنا رتبه سوم بخش گزارش و خانم مرضیه جوشن خبرنگار پایگاه خبری سفیر یاسوج رتبه سوم بخش مصاحبه را در این جشنواره ملی کسب کردند.

ارسال بیش از ۳ هزار اثر به جشنواره حریم رسالت

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از ارسال بیش از ۳ هزار اثر به جشنواره حریم رسالت خبر داد و گفت: حریم رسالت با حمایت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استمرار پیدا خواهد کرد.

مهدی پارسا پیش از ظهر شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت گیلان، اظهار کرد: گیلان طلایه دار پیشینه تاریخی، فرهنگی و رسانه‌ای است.

وی از ارسال ۳ هزار و ۱۰۰ اثر رسانه‌ای از استان‌های کشور در جشنواره حریم رسالت خبر داد و افزود: از این تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره حریم رسالت، ۱۵۰۰ اثر مورد داوری قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به جزییات بیشتر از برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت در گیلان اضافه کرد: پس از داوری آثار تعداد ۴۴ اثر در این جشنواره برگزیده شدند.

پارسا با اشاره به استقبال کم نظیر بانوان از جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت بیان کرد: حریم رسالت با حمایت ویزه خبرنگاران و اصحاب رسانه استمرار پیدا خواهد کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، زینب اختری مدیرکل بانوان رییس جمهور، مشاور بانوان رییس سازمان صدا و سیما، مسئول سازمان بسیج زنان کشور و جمعی دیگر از مسئولین لشکری و کشوری در این مراسم حضور داشتند.

درخشش بانوان خبرنگار بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان کشور

«حریم رسالت» حرکت رسانه ای برای تحقق ایران قوی است/هر بانوی ایرانی یک رسانه اثرگذار است

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز شنبه(۲۷ آبان) در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت که در گیلان برگزار شد، اظهار داشت: دیده بان جهان امروز شاهد جنایت بی رحمانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین است.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی در منطقه و جهان افزود: طوفان الاقصی شکست مفتضحانه ای را به صهیونیستی تحمیل کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طوفان الاقصی تحولی عظیم در رسانه های مردم پایه رقم زد، گفت: غول ها و شیاطین رسانه ای در سمت متجاوز ایستادند و تمام ظرفیت خود را در اختیار رژیم کودک کش قرار دادند و اما رسانه های مردم پایه به هواداری و حمایت از مردم فلسطین و غزه پرداختند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه بیداری و حق طلبی منحصر به کشورهای مسلمان نیست، اضافه کرد: وجدان های بیدار و آگاه دنیا به میدان حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمدند و این مسیر باید استمرار داشته باشد.

سردار سلیمانی تحول خیره کننده رسانه ای در دنیا را به نفع جبهه مقاومت و مردم فلسطین خواند، افزود: فضای مجازی و رسانه ها به صورت مردم پایه و خودجوش به کمک و حمایت از مردم فلسطین گسیل شدند.

شکل‌گیری جهاد تبیین رسانه ای در دنیا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهاد تبیین رسانه ای در دنیا به راه افتاده است، گفت: تمام دنیا به حمایت از مردم فلسطین و غزه با پا خواستند و این خروش منجر به آزادی غزه و فلسطین می شود.

رسانه های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی

سردار سلیمانی با اشاره به نقش مهم و اثربخش رسانه ها در تعالی انقلاب اسلامی و محور مقاومت، اضافه کرد: رسانه های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین با رسانه های مردم پایه داخلی تحقق می پذیرد، افزود: ایران قوی با برنامه رسانه ای در گام دوم انقلاب شکل می گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حریم رسالت پایه گذار حرکت رسانه ای برای تحقق ایران قوی است، گفت: در کنار تعالی رسانه ای، نباید از فضای مجازی و رشد رسانه ای غفلت کرد.

شکل گیری رویداد بزرگ رسانه ای جهانی علیه رژیم صهیونیستی

سردار سلیمانی از شکل گیری رویداد بزرگ رسانه ای جهانی علیه رژیم صهیونیستی خبر داد و اضافه کرد: رسانه های آزاد و آگاه جهان باید برپایی دادگاه بزرگ علیه اسراییل را فریاد بزنند.

وی با اشاره به اهمیت رویداد رسانه ای حریم رسالت ویژه بانوان، افزود: این رویداد باید به صورت گسترده و مستمر در راستای دادخواهی از مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین و غزه، برگزار شود.

هربانوان ایرانی یک رسانه تحول‌ساز

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هر شیرزن ایرانی و مسلمان یک رسانه است، گفت: بانوان ایرانی و مسلمان خود به تنهایی یک رسانه اثرگذار و تحول ساز هستند.

غزه سرآغاز تحول و دوره جدیدی برای تاریخ بشر

سردار سلیمانی با بیان اینکه تقابل غزه سرآغاز متحول‌کننده و دوره جدیدی برای تاریخ بشر خواهد بود افزود: مدت زمانی لازم است تا آثار تحولی پیروزی بزرگ رزمندگان فلسطینی در طوفان‌الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم رژیم غاصب صهیونیستی آشکار شود.

درخشش بانوان خبرنگار بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان کشور

 

 

ارسال نظرات