امام‌ جمعه دیلم:

رژیم صهیونیستی گمان کرده با کشتن کودکان خود را ترمیم می‌کند

سخنران راهپیمائی با شکوه ضد استکباری مردم دیلم علیه جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در جمع تجمع کنندگان گفت: رژیم صهیونیستی گمان کرده با کشتن کودکان خود را ترمیم می‌کند.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۵۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

رژیم صهیونیستی گمان کرده با کشتن کودکان خود را ترمیم می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، امام جمعه دیلم در این اجتماع با شکوه گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی برای رهایی از فشار شکست طوفان الاقصی دست به هر اقدامی می زند بمباران بیمارستانها، منازل مسکونی، مساجد، درمانگاهها، زیر ساخت های غزه، قطع برق،قطع آب، قطع اینترنت، وجلوگیری از امداد رسانی وکمک های بشر دوستانه و محاصره بخشهایی از باریکه غزه اما دست او نه به تونل های غزه نه به اسرای اسراییلی ونه به فرماندهان حماس رسیده است.

حجت الاسلام اسدی در این تجمع اظهار کرد: زور و قدرت چهارمین ارتش ادعایی جهان تنها به یک گروه رسیده که باید حتماً در محافل جهانی به او جایزه اهدا کنند، جایزه شهادت رساندن ۴۶۰۰ کودک ونوزاد فلسطینی مخصوصاً نوزادان داخل بیمارستانهای غزه و بیمارستان شفا را.

ایشان خاطر نشان کرد: آنها کودکان غزه را با گلوله های جنگی از فاصله یک متری به شهادت رسانده اند و البته جای تعجب ندارد از این خوک صفتان وحشی مسلکان آنان هر جا جنایت می کنند مدال می گیرند.

اسدی در این اجتماع با شکوه گفت: سال ۶۶هواپیمایی مسافربری ایران با۲۹۰مسافر که درون آن بیش از ۵۰کودک بود را زدند ومدال شجاعت گرفتند،کودکان عراق وسوریه را ذبح وسلاخی کردند وقهقهه از پیروزی زدند ودلارهای آمریکا را باخون آنان پارو کردند امروز بیمارستان اندونزی، غزه، شفا، رنتیسی.

 سخنران مراسم ادامه داد: فرعونهای خونخوار از ترس تولد موسی هایی که کاخ های آنان را بناست در هم فرو ریزد وآنان را غرق کند هستند ونگران ابراهیم ها برای شکستن بت های صهیونیست هستند از این رو با کشتن نوزادان می خواهند نسل کشی فلسطین را برای ترس از محو شدن صهیون در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه دیلم در ادامه سخنان خود گفت: آنان گمان می کنندباکشتار مردم غزه می توانند ترمیمی بر شکست ۷ اکتبر در جریان طوفان الاقصی داشته باشند امانمی دانند فرعون برای کشتن یک موسی هزاران کودک ونوزاد را کشت حتی شکم های مادران راپاره کرد تانوزاد پسر تولد پیدا نکند اما سنت الهی او را در کاخ فرعون بزرگ می کند وفرعون وتاج وتخت او را نابود می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار