خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر سپاه استان سمنان

سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قائم آل محمد(عج) با حضور حجت‌الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان، مهندس هاشمی استاندار و سردار شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۷۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در جمع پایوران سپاه استان سمنان در حسينيه شهدای گمنام با اشاره به معیارهای والای شخصیت مالک اشتر در نهج‌البلاغه اظهارداشت: در کلام امیرالمومنین امام علی(ع) در نهج‌البلاغه ویژگی های برجسته شخصیت مالک اشتر همچون بندگی خدا، آمادگی کامل در بحران ها ، مقاوم در برابر گرفتاری ها ، از آتش سوزاننده تر در برابر دشمنان خدا، کارآمد و فرمانبر رهبر مسلمین عنوان شده است لذا پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از این ویژگی ها رسالت مهم سربازی امام زمان(عج) را به انجام رسانند.
مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان جشنواره مالک اشتر را نماد الگو سازی و رقابت مثبت برشمرد و گفت:یکی از الزامات در بحث اشراف فرماندهی، همدلی، وفاق و صمیمت و پس از آن واقع گرایی و تلاش برای توسعه واقعیت است.
وی افزود:نظارت دقیق و مستمر، حرکت بر اساس برنامه و ارائه راهکار برای توسعه و عمران و آبادانی از دیگر الزامات اشراف مدیریتی است.
استاندار سمنان با تقدیر از حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی افزود:محرومیت زدایی، آبرسانی به روستاها و مناطق محروم و حضور میدانی در منطقه کالپوش در امداد رسانی به سیل زدگان نمونه بارز جشنواره مالک اشتر است و لازم است تا همه‌ی خدمتگزاران مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشور مالک اشتر را سر لوحه کار قرار دهند.
سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت:حوادث امروز غزه و پیروزی مقاومت نشان از عزم راسخ جوانان فلسطینی در دفاع مشروع از خاک و آرمان آزادی قدس شریف است و جنایت تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار در سکوت مجامع به اصطلاح حقوق بشری در به خاک وخون کشیدن مردم مظلوم غزه برآیند شکست نظام سلطه و افول امریکا در منطقه و جهان است.
فرمانده سپاه استان سمنان در بخش دیگری از سخنان با اشاره به‌ اهمیت نقش تعالی سازمانی بعنوان اهداف جشنواره مالک اشتر اظهار داشت:جشنواره مالک اشتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ شایسته‌سالاری از طریق معرفی سازمان‌ها، نیروها، فرماندهان و مدیران موفق‌تر و الگونمایی برای رشد و تعالی سازمانی و فردی و در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر رشد و تعالی فرماندهان و مدیران و کادرسازی بصورت سالانه برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود: معرفی و تکریم مدیران رده های موفق تر و دارای برترین عملکرد ،ارتقای فرصت ها برای بروز خلاقیت ها و نو آوری ها و راهکارهای اجرای بهتر ماموریت ها از جمله اهداف جشنواره مالک اشتر است.
وی تصریح کرد:نیروهای مسلح با انگیزه و اراده ،اقدام بهنگام در رسالت پاسداری و تکیه بر مبانی عمیق معنوی و اعتقادی با حرکتی پیش رو و پیشگام در عرصه های مختلف خدمت و ماموریت استوار گام بر می‌دارند.
سردار شوقانی افزود: رویکرد جامع در رسالت پاسداری و نگاه تحول گرایانه محور فعالیت های شاخص سپاه استان سمنان در تمامی عرصه‌های نظامی و دفاعی و بخصوص در اشراف فرماندهان بعنوان یک اصل زیربنایی تداوم خواهد داشت.
در پایان این مراسم از برترین های جشنواره مالک اشتر در سطح سپاه و بسیج استان سمنان با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد و نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار