کد خبر: ۹۵۵۴۶۲۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمان، اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب قبل از ظهر امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان دفاع از کودکان غزه در مصلی این شهرستان اظهار کرد: فلسطین خط مقدم جهان اسلام است و عاقبت طوفان الاقصی نیل را می‌شکافد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت هم سست‌تر است و هیمنه اطلاعاتی ندارد و از نظر نظامی دیگران توان ترمیم خود را ندارد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: جبهه مقاومتی که از جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته می‌توان در جنگ با رژیم صهیونیستی پیروز شود.


حاجب با بیان اینکه دنیا برای حمایت از فلسطین به پا خواسته است، گفت: کودک‌کشی نشانه فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل است.


وی تصریح کرد: مقاومت غزه قابلیت ابتکار دارد و ایران در محور مقاومت با مردم فلسطین است و اجازه نخواهد داد که دشمن هر جنایتی را انجام دهد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در ادامه ضمن محکوم نمودن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، انگیزه محور مقاومت را بسیار بالا دانست و اظهار کرد: اگر به صدر اسلام بازگردیم، مشاهده خواهیم کرد امت اسلامی در برابر هجمه دشمنان اسلام استقامت کردند و تحت رهبری پیامبر اسلام -صلی الله علیه و آله- مکه را فتح کردند و به آغوش اسلام آوردند؛ اکنون نیز امت اسلامی نباید ناامید باشد، باید تلاش مضاعفی کرد و انگیزه اتحاد و مقاومت مسلمانان برای هدف مقدس یعنی رهایی فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیستی را تقویت نمود.


وی تصریح کرد: در شرایط کنونی امت اسلامی باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کند؛ متاسفانه زمینه برای اتحاد امت فراهم است اما مشاهده می‌کنیم که برخی تحت سلطه دولت‌ها و حکومت‌هایی که استعماری بوده و بهتر عنوان کنیم صهیونیست هستند، گرفتار شده‌اند.

انتهای خبر/پورحیدر

ارسال نظرات