بیست و هفتم آبان ماه برای مردم یزد رنگ و بوی دیگر گرفت؛ اینبار کودکان با پرچم‌های ایران و فلسطین در دست پا به میدان گذاشتند و صدای مظلومیت کودکان غزه را به گوش جهانیان رساندند.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۰۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در تداوم حمایت از کودکان و مردم مظلوم فلسطین، همراه با مردم جهان و همزمان با سراسر کشور، ۲۷ آبان سال ۱۴۰۲ با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و دانش‌آموزان در حسینیه امیرچقماق یزد برگزار شد.

در این مانور و حماسه آفرینی ملت ایران، مردم ولایتمدار دارالعباده یزد و افغانستانی‌های مقیم یزد یکصدا نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دادند.

به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن هزاران کودک در غزه، مردم غیور ایران برای محکومیت این جنایت در سرتاسر کشور به خیابان‌ها آمدند تا با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کنند.

*همدردی کودکان یزدی با کودکان فلسطینی

بیست و هفتم آبان ماه برای مردم یزد رنگ و بوی دیگر گرفت؛ اینبار کودکان با پرچم‌های ایران و فلسطین در دست پا به میدان گذاشتند و صدای مظلومیت کودکان غزه شدند؛ اینبار کودکان رقم‌زننده صحنه‌های زیبا و پراقتدار در یزد بودند و اینبار کودکان به ما درس بزرگ‌مردی آموختند.

این بزرگ‌مردان کوچک در یزد با در دست داشتن کاریکاتور‌هایی از «بنیامین نتانیاهو» و سایر حامیان این رژیم جعلی، فریاد «مرگ بر حرمله کودک‌کش» سر دادند، دانش‌آموزانی با فرم‌های مدرسه و قامتان کوچک، اما با اراده‌ای قوی با در دست داشتن پلاکارد‌های بزرگ یک‌صدا آرزوی محو این غده سرطانی را از روی زمین داشتند.

مردم دارالعباده با حضور در میدان امیرچقماق یزد نیز جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و کودکان نیز با در آغوش گرفتن عروسک‌هایی با لباس پرچم فلسطین، همدردی خود را با کودکان مظلوم غزه اعلام کردند.

دانش‌آموزان با در دست داشتن بنری نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل را راه‌حل رهایی فلسطینیان عنوان کردند.

*دنیای بچه‌ها باید به دور از جنگ و آوارگی باشد

در گوشه‌ای از این اجتماع مردمی، بازی کودک پنج ساله با عروسک خود همزمان زیبایی و اندوه را نمایش می‌دهد، کودکی که در یزد در حال کودکیست و مشت‌های گره کرده‌اش نمایانگر بی‌دفاعی کودکان مظلوم غزه است، کودکانی که این روز‌ها نه تنها کودکی نمی‌کنند بلکه شاهد سخت‌ترین و فجیع‌ترین تجربه‌های انسانی است که به دست جانی‌ترین رژیم در حال رقم خوردن است.

مادر این کودک پنج ساله در گفتگو با یزدرسا ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دنیای بچه‌ها باید به دور از جنگ و آوارگی باشد، اما این روز‌ها رژیم صهیونیستی با قصاوت تمام، بچه‌ها را به کام مرگ می‌کشاند.

وی افزود: مردم مظلوم غزه به دنبال حق خود هستند، اما رسانه‌های غربی تلاش دارند تا جای حق و باطل را عوض کنند و به این طریق بر جنایت‌های این رژیم سرپوش بگذارند.

این مادر یزدی ادامه داد: جامعه جهانی باید هرچه سریع‌تر در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد و اقدامات این رژیم را متوقف کند.

*مسئولان یزدی همگام با کودکان برای حمایت از کودکان غزه

اینبار مسئولان و بزرگسالان پا به پای کودکان در میدان امیرچقماق گام برداشتند و شانه به شانه یکدیگر استادن تا به رژیم غاصب بگویند که اینبار حریفت منم.

در این مراسم کادر درمان با حضور خود خواستار پایان دادن به کشتار بی‌رحمانه زنان، کودکان و سالمندان در غزه شدند و کادر درمان اسرائیل را لکه ننگی برای جامعه بهداشت و درمان در دنیا دانستند.

معلمان یزدی نیز در این اجتماع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی خواستار مداخله جهانی در راستای پایان دادن به جنایات رخ داده در غزه شدند و پایان زودهنگام سال تحصیلی در غزه به علت شهادت تمامی دانش‌آموزان در این منطقه را برگ تلخی از تاریخ دانستند که آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی آن را رقم زدند.

در پایان این مراسم کودکان با در دست گرفتن پرچم فلسطین در کنار پرچم ایران با زبان کودکانه و معصومانه خود، با کودکان فلسطینی اعلام همدردی کرده و آرزو کردند تا دیگر رژیم صهیونیستی وجود نداشته باشد و تمام کودکان به راحتی زندگی کنند.

ارسال نظرات