خبرهای داغ:

خروش مردم انقلابی سرخه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه

مردم انقلابی شهرستان سرخه هم صدا با مسلمانان جهان با تجمع، جنایات رژیم صهیونیستی را در کودکشی در نوار غزه و کشتن هزاران فلسطینی محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۱۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با سراسر کشور و در راستای حمایت مردم بی دفاع غزه و محکومیت اعمال غیرانسانی و کودکشی رژیم صهیونیستی اسرائیل، مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان سرخه نیز دراجتماع سراسری حضور یافته و بانگ مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

تجمع اقشار مختلف مردم شهرستان سرخه با حضور کودکان و نوجوانان، در حسینیه شهدا (مصلی نماز جمعه)، جهت حمایت از مردم غزه با شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا همراه بود.

این مراسم در آستانه بیستم نوامبر و روز جهانی کودک، پس از گذشت اربعین عملیات طوفان‌الاقصی و شهدای غزه با شعار محوری حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی،در سراسر کشور اجرا و جنایات ضد بشری رژیم غاصب و کودک کُش صهیونیستی خبیث، محکوم شد.

در این اجتماع سراسری انبوه مردم کشورمان از اقشار مختلف جامعه، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمده‌اند.

شرکت کنندگان در این اجتماع ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «با غزه همدردم، آماده نبردیم»، «فلسطین پیروز است، اسرابیل نابود است»، «صهیونیست جنایت می‌کند، شیطان حمایت می‌کند» و غیره در حسینیه شهدا خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار