جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان:
زنجان _ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان لازمه بسیج بودن را بصیرت،اخلاص و عمل به هنگام دانست و گفت: بسیج مظهر عزت،عظمت و قدرت کشور است.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۳۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

لازمه بسیجی بودن؛ بصیرت و اخلاص است

سرهنگ جلال غورقانلو در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت:بسیج یک حرکت اجتماعی است که در ۵ آذر ماه سال ۵۸ به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج مولود انقلاب است، افزود:این سازمان برای حفاظت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته است که این مسئله نیز هوشمندی و تدبیر امام را نشان می‌دهد که آینده نگر بودند.

غورقانلو افزود: بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین و فداکار‌ترین انسان‌ها و آماده به کار‌ترین جوانان کشور برای رسیدن به اهداف عالی ملت و برای به کمال رساندن ملت ایران گردهم آمده اند و در کل می‌توان گفت بسیج یعنی حضور و آمادگی برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم کشور و یکی از اصل‌های بسیج محرومیت زدایی در تمام مناطق کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج مزرعه بدون حصار است و هیچ حد و مرزی ندارد، افزود: یکی از فراگیرترین نهاد‌های انقلاب اسلامی است که تمام آحاد مردم را شامل می‌شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان لازمه بسیج بودن را بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام دانست و گفت: بسیج مظهر عزت، عظمت و قدرت کشور است.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: برگزاری ویژه برنامه سالروز ولادت حضرت زینب س، تجلیل از بهورزان، نشست‌های جهاد تبیین با موضوع دستاورد‌های بسیج، برگزاری نسشت‌های تخصصی سبک زندگی ایرانی اسلامی، برگزاری کلاس‌های آموزشی احکام و دینی، برگزاری دوره‌های توانمندسازی و آموزشی برای سرشبکه دام، ویژه برنامه نوجوانان و جوانان که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار خواهد شد از جمله برنامه‌های پیش بینی در مناطق هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان است.

غورقانلو ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی، مسابقات آشپزی برای بانوان، ویزیت رایگان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده بسیجیان و شهدا، برپایی میز خدمت، بهسازی و مرمت مدارس و تجلیل از جهادگران از دیگر برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مناطق هدف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار