خبرهای داغ:

اجرای 20 عنوان برنامه شاخص در طول هفته بسیج در سرخه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از اجرای 20 عنوان برنامه شاخص و 120 فعالیت در راستای ترویج تفکر بسیجی در طول هفته بسیج در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۳۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

در آستانه هفته بسیج، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تقارن ولادت حضرت زینب کبری (س) با طلیعه چهل و چهارمین سالگرد بسیج به فرمان امام خمینی (ره) را به فال نیک می گیریم، اظهار داشت: به اعتقاد ما خبرنگاران یک رسالت زینبی در ارسال پیام دارند، کار حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا، کمتر از خود واقعه ی عاشورا نبوده است.

وی با اشاره به اینکه چهل و چهارمین سالگرد بسیج در حالی جشن می گیریم که دل های ما آکنده از اندوه غم و جنایتی است که در حق مردم مظلوم فلسطین و غزه روا داشته می شود، افزود: امروز تلاش ما و شما باید این باشد، جهان بیش از هرزمان دیگری شاید محتاج تفکر بسیجی و تشنه ی بسیج است. بسیجی که در مقابل ظلم سکوت نمی کند، در مقابل ظالم می ایستد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه بسیجی که از آن نام می بریم و تفکر بسیجی، قطعاً برخواسته از آیات و روایات ماست، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب تعبیری دارند و می فرمایند بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود. امروز ما به دنبال تفکر بسیجی هستیم، مصداق امروزی آن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که یکی از جلوه های تفکر بسیجی است و در مقابل دشمنان قدّار و استکبار همچون آمریکا و صهیونیست، سینه سپر می کند و در مقابل فرزندان شهدا، مردم و انسان های حادثه دیده از بلایای طبیعی سیل و زلزله مهربان و متواضع است.

ادهم یادآور شد: امروز ما نیاز داریم این تفکر را، تفکری که پناه مردم در مقابل دشمنان و خادم به مردم خویش است، گسترش دهیم. ما نیز در تلاش هستیم این تفکر را در طی برنامه های مختلف و با برنامه ریزی های انجام شده، با بیان خدمات بسیج در طول انقلاب ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای مرور خدمات و تابلویی است برای بیان فعالیت هایی است که در بسیج در طول سال انجام می شود است، اضافه کرد: در بسیج انواع اقدامات، فعالیت ها و برنامه ها در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، امنیتی، عمرانی و اشتغال زایی و بصیرت افزایی در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: هفته بسیج از 29 آبان لغایت 5 آذر ماه با شعار بسیج امید ملت ایران این هفته را آغاز و با برنامه ریزی هایی که برای همه اقشار و گروه ها انجام شده است، 20 عنوان برنامه شاخص  و 120 عنوان فعالیت در مجموعه شهرستان در طول هفته انجام خواهد شد.

ادهم اذعان داشت: امروز دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان انجام و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج در طول یک سال گذشته، از رهنمودهای وی بهره خواهیم برد. جشنواره فرهنگی و ورزشی با مشارکت سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج در طول هفته در رشته های فوتسال، ایرهاکی، مینی واترپلو، تنیس روی میز و غیره در رده های مختلف سنی برگزار می شود.

وی ادامه داد: اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان با حضور جامعه نخبگانی بسیج، مسئولین دستگاه اجرایی، گردهمایی فرماندهان اسبق و پیشکسوت سپاه و بسیج شهرستان؛ 120 فرمانده از ابتدای انقلاب در حوزه های مختلف سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج توفیق ارائه خدمت به این شجره طیبه را دارند که در این برنامه از آن ها تجلیل خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اظهار داشت: گردهمایی خادمین شهدا و دستندرکاران اجلاسیه شهدا، میقات صالحین، گلباران قبور مطهر شهدا، تجمع گشت های رضویون، رژه موتوری و خودرویی، شکوه اقتدار بسیج، حضور در نماز پرشکوه جمعه، اهدای سه سری جهیزیه، برگزاری یادواره های شهدا با عنوان شهدا آبروی محله، اجرای طرح های عمرانی و افتتاح دو پایگاه بسیج و بسیاری برنامه های متنوع از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طول هفته است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار