همزمان با فرخنده میلاد عقیله بنی هاشم و روز پرستار بسیجیان گروه جهادی شهید مصیب یوسفی با حضور در آرامستان شهر فارسان مزار تعدادی پرستاران فقید را غبار روبی کردند.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۵۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در سالروز ولادت با سعادت قهرمان صبر، ایثار و فداکاری حضرت زینب سلام الله علیها  و روز بزرگداشت مقام پرستار تعدادی از بسیجیان گروه جهادی شهید مصیب یوسفی با حضور در آرامستان شهر فارسان مزار تعدادی پرستاران فقید را غبار روبی و به ایشان ادای احترام کردند.

مسئول کمیته خادمان شهدا در خصوص این برنامه گفت: روز ولادت بانوی قهرمان کربلا در تقویم ایران زمین مزیّن به نام روز پرستار شده است که این روز بزرگ را به جامعه پرستاری کشور تبریک عرض می‌کنم.

سرکار خانم محمودی، ادامه داد: پرستاران در کشور عزیزمان در طول دفاع مقدّس بر اساس حسّ میهن‌پرستی و اخلاق حرفه‌ای پرستاری خود صحنه‌های با شکوهی را رقم زدند و ‌خاطرات مجاهدت‌های این قشر عزیز در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا از آنها اسطوره‌هایی ساخت که از یاد مردم ایران هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

وی اظهار داشت: امروز در دنیا شاهد آن هستیم که رژیم متجاوز و اشغالگر قدس در غزّه؛ اماکن درمانی را نیز از حملات وحشیانه خود در امان نگذاشته است و با بمباران بیمارستان‌ها و اماکن درمانی در تاریخ بشریّت صحنه‌هایی از وحشیگری و تجاوز را رقم زده‌اند و مراکز درمانی که در تمام توافق‌نامه‌های بین‌المللی از حملات نظامی مصون هستند مورد تجاوز قرار گرفته است که دل هر انسان آزاده‌ای در جهان از این حجم خشونت به درد می‌آید.

سرکار خانم محمودی، ادامه داد: امیدواریم که این صحنه های خشونت بار با پیروز مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی پایان پذیرد.

ارسال نظرات