فرمانده فراجا شهرستان دیلم:

ایستادگی در مقابل دشمن به ما عزت بخشید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیلم در دیدار با فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه دیلم گفت: ایستادگی در مقابل دشمن به ما عزت و امنیت بخشید و این ثمره مقاومت مردم ایران، خون شهدا و ایثار رزمندگان و بسیجیان جان بر کف است.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۰۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

ایستادگی در مقابل دشمن به ما عزت بخشید

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، صبح امروز فرماندهی و پرسنل یگان نیرو انتظامی شهرستان دیلم به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیلم این هفته را به فرماندهی و کارکنان سپاه شهرستان دیلم تبریک گفتند.

فرمانده فراجا شهرستان دیلم در این دیدار گفت: عزت، سربلندی، پیشرفت و موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف را مدیون خون شهدا و فداکاری بسیجیان هستیم که در دوران  دفاع مقدس و همه صحنه ها و حوادث نظام و انقلاب در صحنه بوده اند و با ایستادگی در مقابل دشمن به ما عزت بخشیدند.

وی همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها اظهار داشت: بسیاری از کودکان، زنان، دانش آموزان، دانشجویان و مردم مظلوم فلسطین که سال‌های سال است زیر بمباران آتش صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند و مسائلی که امروز در غزه و فلسطین مشاهده می‌کنید که هر لحظه با بمب‌ها و موشک‌های مختلف سر مردم غزه و خانواده‌های فلسطینی در می‌آید اگر ایثار فداکاری و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان عزیز ما نبود کشور و مردم ما نیز دچار چنین حوادث دلخراشی میشدند.

ایستادگی در مقابل دشمن به ما عزت بخشید

وی خاطر نشان کرد: آنچه باعث شده دشمنان ما نتوانند در ایران به اهدافشان برسند ایستادگی و مقاومت همین بسیجیان در مفابل دسیسه های مختلف دشمنان و بدخواهان کشور عزیز ما در طول این سالها بوده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان عج شهرستان دیلم نیز در این دیدار صمیمی ضمن تشکر از حضور فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان دیلم  گفت: خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که یگان فراجا و ناحیه مقاومت بسیج همچون دو برادر دلسوز در جهت آسایش و امنیت مردم عزیز شهرستان دیلم که ولی نعمتان ما خدمتگزاران این مردم هستند در کنار هم هستیم و خدمت به این عزیزان را افتخار خود میدانیم. 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار