پاسدار فرمانی گفت: برنامه‌های متنوعی، چون مسابقه فرمانده در هفته بسیج جهت آشنایی دانش آموزان با این مکتب انسان ساز تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۲۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

پاسدار محمد فرمانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، اظهار داشت: برپایی مسابقاتی، چون مسابقه فرمانده که ضمن ترغیب دانش آموزان به روحیه سلحشوری و افزایش آمادگی‌های جسمانی و دفاعی آن‌ها را با رشادت‌های شهدا و فعالیت بسیج در فضایی با نشاط آشنا می‌کند یکی از برنامه‌های ما در طول سال است که در هفته بسیج به طور ویژه پیگیری خواهد شد.
آشنایی دانش آموزان با ارزش‌های بسیج یک ضرورت است /مسابقه فرمانده در مدارس البرز برگزار می‌شود
وی با اشاره به ویژه نامه‌های هفته بسیج در مدارس استان البرز، افزود: سه ویژه برنامه تربیتی تجلیل از مربیان تربیتی بسیجی مدارس که بستر ساز طرح بصیرتی قرابت مدرسه، مسجد و منزل بودند، طرح زنگ گفتگو و طرح لاله‌های روشن از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج در مدارس استان البرز خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز با اشاره به ضرورت رفع شبهات دانش آموزان از بستر جهاد تبیین، بصیرت افزایی و روشنگری، تصریح کرد: طرح زنگ گفتگو یکی از بهترین طرح‌های سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز جهت رفع شبهات دانش آموزان و بصیرت افزایی آن‌ها است.

فرمانی همچنین از اجرای طرح میثاق با شهدا و عطرفشانی مزار شهدا در هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد: در راستای آشنایی با فرهنگ و معارف شهدا در هفته بسیج علاوه بر عطرفشانی و غبار روبی مزار شهدا، طرح لاله‌های روشن و یادواره شهدای دانش آموز در مدارس استان البرز اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از عوامل برپایی اعزام بیش از چهار هزار دختر دانش آموز البرزی به اردو‌های راهیان نور و پیشرفت یکی دیگر از ویژه برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار