حجت الاسلام بامری اظهار داشت: خدامحوري و حاكميت ارزش‏هاي اسلامي در زندگي از مهم‌ترين معيارهاي سبك زندگي مورد تأييد اسلام است. اسلام با احكام جاودانه خود، سبكي آرماني اما واقع‏گرايانه را پيشنهاد‏ كرده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۷۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از تفتان، در دومین روز از هفته بسیج، نشست مهارت افزایی و ترویج سبک زندگی اسلامی برای خواهران بسیجی شهر نوک آباد برگزار شد.


در این همایش حجت الاسلام درمحمد بامری به تعریف سبک زندگی اسلامی پرداخته و گفت: سبك زندگي هر فرد و جامعه متأثر از نوع باورها و ارزش‏هاي حاكم بر آن فرد و جامعه است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه تفتان گفت: سبك زندگي از ديدگاه اسلام، به مجموعه‏ اي از موضوعات پسنديده اسلام در عرصه زندگي اشاره دارد كه براساس آن، بايد اسلام و آموزه ‏هاي اسلامي، معيار رفتار ما باشند.


بامری افزود: خدامحوري و حاكميت ارزش‏هاي اسلامي در زندگي از مهم‌ترين معيارهاي سبك زندگي مورد تأييد اسلام است. اسلام با احكام جاودانه خود، سبكي آرماني و با اين حال، واقع‏گرايانه را پيشنهاد‏كرده كه مبتني‏ بر نگرشي متعالي به هستي و انسان است و آدمي را موجودي مسئول و مختار مي‏داند كه سرنوشتش به دست خودش رقم مي‏خورد.


وی گفت: در اين سبك زندگي، غايت آموزه‏ هاي ديني، رهايي از سبك زندگي غير اسلامي و رسيدن به حيات طيبه است كه با ايمان و عمل صالح، مي‏توان به اين سبك از زندگي دست يافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار