حجت الاسلام لک زایی گفت: همبستگی و اتحاد میان مسلمانان جهان، در مقابل دشمنان از اهمیت بسیاری برخوردار است لذا دشمن با حیله و نیرنگ می‌کوشد مانع اتحاد و همبستگی مسلمانان شود.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۴۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، به مناسبت هفته بسیج دیدار با امام جمعه شهرستان میرجاوه با حضور فرمانده محترم ناحیه جناب سرهنگ شعیبی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام محمدعلی لک زایی در ناحیه و جمعی از سبزپوشان و پاسداران این مجموعه انجام شد.

لک زایی در این دیدار اظهار داشت: خط انبیاء الهی در طول تاریخ بشریت نیز، خط وحدت بوده و اختلاف بین مسلمانان همواره ناشی از دشمنی و کینه است. رسول اکرم(ص) نیز در راه ایجاد وحدت بسیار کوشیده و مومنین را برادر یکدیگر خوانده و هجرت پیامبر به مدینه نیز در راستای ایجاد وحدت و اخوت بین مسلمانان انجام گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میرجاوه افزود: همبستگی و اتحاد میان مسلمانان جهان، در مقابل دشمنان از اهمیت بسیار برخوردار است لذا دشمن با حیله و نیرنگ می‌کوشد مانع اتحاد و همبستگی مسلمانان شود. آشنایی پیروان مذاهب با عقاید یکدیگر، اگر همراه با هتک حرمت معتقدات سایر مذاهب نباشد، نه‌تنها موجب تفرقه نمی‌شود، بلکه مانع از اتهام و دروغ‌پردازی دشمنان اسلام و مسلمین می‌شود.

ارسال نظرات