خبرهای داغ:
معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین گفت: سنگین‌ترین‌ حملات حزب‌الله به اراضی اشغالی دیروز انجام شده است اسرائیل می‌داند این جنگ را باخته است و فقط می خواهد از شدت آن کمتر کند.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۱۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محسن کاظمی در دیدار جمعی از بسیجیان استان یزد به مناسبت هفته بسیج با اشاره به جریانات غزه گفت: امام (ره) فرمود روز قدس روز اسلام و روز شکست استکبار است و ایشان بنیانگذار حماس و جهاد اسلامی بودند و فرموده بودند که حل مسأله فلسطین با جلسه، قرارداد و معاهدات حل نخواهد شد و حل آن جز با ایمان به خدا و تشکیل گروه‌های جهادی ممکن نیست.

رژیم صهیونیستی جنگ‌ در غزه را باخته است/پیروزی غزه نزدیک است
معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس امام خمینی (ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد یکی از دلایل فرموده ایشان این بود که ملت ایران نمی‌توانست در آن زمان در دو جبهه بجنگد و فرموده ایشان امروز در حال تحقق است، یعنی راه نجات قدس، دیدگاه، فرهنگ، روش و منش حسینی است و ایشان اگر آن موقع از تشکیل گروه جهادی سخن به میان آوردند منظورشان گروه جهادی بود که تفکر عاشورایی داشته باشد که امروز شاهد آن هستیم.

وی افزود: همه اتفاقاتی که در عاشورا افتاد در غزه در حال رخ دادن است، مردم فلسطین با وجود همه حملات دشمن و شهادت عزیزانشان باز هم مقاومت می‌کنند و در مقابل دشمن ایستاده‌اند، امام حسین (ع) هم مظلوم و هم مقتدر بودند امروز هم مردم فلسطین مظلوم و مقتدر هستند.

کاظمی عنوان کرد: مقاومت از روش دشمن برای جنگ استفاده کرد و پیروز شد، روش دشمن این بود که در خانه دشمن بجنگ، سریع بجنگ و اجازه ورود دشمن به خانه خودت را نده و دقیقا حماس از همین روش استفاده کرد.

وی گفت: در آمریکا بیش از هزار پژوهشکده در مورد اسلام، جمهوری اسلامی و مقاومت در حال فعالیت است و صد‌ها شبکه تلویزیونی، هزاران گروه فضای مجازی در این زمینه وجود دارند و دستگاه‌های اطلاعاتی موساد ادعا می‌کند بزرگترین شبکه اطلاعاتی دنیا را دارد و حتی دستگاه‌های اطلاعاتی بسیاری از کشور‌ها را نیز آموزش می‌دهد، اما با همه این‌ها اگر خدا با ما باشد تمام این دستگاه‌ها، دوربین‌ها، سنسور‌ها و ... به خواست خداوند فرو می‌ریزد.

کاظمی گفت: اینکه جمهوری اسلامی در موضوع غزه و فلسطین دخالت نکرد و کار مقاومت بود حرف دروغی نیست، اما ولی امر مسلمین از فلسطین دفاع کرد ایشان امام همه مسلمین هستند و فرمودند شکست رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم است و پیروزی قطعی در همین نبرد اتفاق می‌افتاد پس باید به آن باور داشت همانطور که در جریانات دیگر از جمله کشور سوریه بشار اسد پابرجا ماند و فرموده رهبری محقق شد.

معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اسرائیل ادعا کرده است جنگ را ادامه می‌دهد تا یا غزه بدون حماس باشد یا حماس بدون غزه بماند و سردار قاآنی در اولین موضع‌گیری در این زمینه در نامه‌ای عنوان کرده است که تا ما هستیم مقاومت و فلسطین و غزه باقی خواهد ماند و ما نمی‌گذاریم فلسطین و غزه نابود شود.

وی گفت: پیروزی غزه نزدیک خواهد بود چرا که به اذعان حماس هنوز تنها از ۲۰ درصد امکانات و تجهیزات خود استفاده کرده و سنگین‌ترین حملات حزب‌الله به اراضی اشغالی دیروز انجام شده است اسرائیل می‌داند این جنگ را باخته است و فقط می‌خواهد از شدت آن کمتر کند.

کاظمی تصریح کرد: کشور‌های حامی استکبار و دنیا به آمریکا بدبین شده‌اند و حرکت عظیمی در کشور‌ها آغاز شده است و ان‌شاءالله ادامه می‌یابد و زمینه‌ساز ظهور خواهد بود و ما پیروز خواهیم بود در صورتی که گفتار، رفتار و‌عملمان آن چیزی باشد که رهبری می‌خواهد، چون ایشان ملت ایران را از وقوع جنگ‌های مختلف در داخل و خارج نجات داده است چرا که در برخی مواقع دشمنان داخلی ما از دشمنان خارجی بیشتر بوده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها