سرهنگ حسین نکوئی اظهار داشت: ماموریت بسیج اساتید یک مأموریت راهبردی است که نیاز به یک شبکه قوی جهاد تبیین دارد.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۳۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، کرسی آزاداندیشی و نشست روشنگری جهاد تبیین در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نیکشهر برگزار شد.

 سرهنگ حسین نکوئی، فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر ضمن عرض تبریک فرارسیدن چهل وچهارمین سالگرد تشکیل بسیج گفت: بسیج یکی ازجدی ترین و مهمترین مؤلفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی بوده و بیشترین درصد توان دفاعی کشور در بسیج است.

وی افزود: امید انقلاب به بسیج استادان است چراکه مدیر انقلابی محصول یک دانشگاه انقلابی بوده و انتظار رهبرمعظم انقلاب اسلامی از بسیج اساتید کمک به مدیریت کلان کشور است.

نکوئی درادامه عنوان کرد: ماموریت بسیج اساتید یک مأموریت راهبردی است که نیاز به یک شبکه قوی جهاد تبیین دارد. بسیج اساتید جایگاه آموزشی، مهارتی، دانشی وبینشی بالایی دارد و فرماندهی جنگ نرم راعهده دار است.

این مقام مسئول تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی از یک سو نشان دهنده سطح بالای قدرت اطلاعاتی نظامی و توان طراحی عملیات پیچیده و غافلگیر کننده مقاومت و از دیگر سو شکست اطلاعاتی نظامی و آشکار شدن ضعف در بازدارندگی رژیم صهیونیستی می‌باشد که برای مقاومت افتخار بزرگ و برای رژیم صهیونیستی شکستی وحشتناک است.

فرمانده سپاه ناحیه نیشهر اذعان کرد: از این رو رژیم صهیونیستی برای جبران و ترمیم وضعیت اسفناک چون حیوانی وحشی و زخمی در استفاده از غریزه درنده خویی خود هیچ محدودیتی قائل نبوده و حامیان او هم از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند بود در همین حال دستگاه سیاسی و رسانه‌ای رژیم و حامیان غربی اش نیز تمام توان خود را در فریب و اغواگری به کار گرفته‌اند تا جای جلاد و مقتول را عوض کنند.

وی افزود: در چنین وضعیتی هرگونه تحلیل و موضع‌گیری سیاسی در سپاه و بسیج باید در چهارچوب و منطبق بر سیاست‌های مهم از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و نگاه کلان و راهبردی نظام باشد تا ضمن تامین عزت و اقتدار برای مقاومت اسلامی دشمن صهیونیستی را برای هرگونه بهانه جویی و توجیه جنایت‌های سبعانه خود ناکام گذارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار