فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خنثی‌سازی تمام نقشه‌های دشمن در آسمان، زمین، دریا خبر داد و گفت: سپاه پاسداران صفحه زمین را محل دفن آرزوهای کوچک و بزرگ دشمنان انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۲۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار سلامی در آیین عملیات بهره‌برداری از بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) که صبح امروز با حضور استاندار یزد و دیگر مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره) اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین در حقیقت نظام جمهوری اسلامی، امنیت ملی کشور و حتی عزت و شرف دیگر مسلمانان در کشور‌های دیگر اسلام و انشاالله جهان مستضعفان را تضمین کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب افزود: بسیج مستضعفین برای ملت ایران محقق‌کننده آرزو‌های بلند و سرچشمه الهام و امید است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پس از دوران درخشان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فصل جدیدی را در عصر پیچیده‌ترین توطئه‌های بشر علیه ملت ایران گشودند و به بسیج عزت، اقتدار بخشیدند و بسیج را در تمام ارکان جامعه هدایت کردند، تصریح کرد: نتیجه این مجاهدت‌ها و دلسوزی‌ها، امروز شجره طیبه بسیج است که در بدنه جامعه نفوذ کرده و شاخه‌های آن در حال خدمت‌رسانی به ملت ایران است.

سلامی همراهی و تلاش مسئولان استاندار یزد و تمام مردم شریف و متدین یزد با برنامه‌های بسیج را ستود و اظهار داشت: سپاه پاسداران در بازه‌های مختلف زمانی وظایف مهمی را برعهده گرفته و حامل بخشی از رسالت‌های الهی بوده است.

وی ادامه داد: سپاه موظف است راه بر دشمنان در زمین، دریا، آسمان ببندد و صفحه زمین را محل دفن آرزو‌های کوچک و بزرگ دشمنان انقلاب اسلامی کند و این وظیفه را به‌خوبی در بازه‌های زمانی متعدد انجام داده و امروزه نیز حتی فراتر از مرز‌های این سرزمین و هر نقطه‌ای که دشمن بخواهد عزت و کرامت و شرف مسلمانان را مورد خدشه قرار دهد حاضر شده و محل را برای سلطه دشمن تنگ می‌کند و در نهایت بر دشمن غلبه کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران وظیفه دیگر این نهاد را کمک به دستگاه‌های دیگر برای خنثی‌سازی توطئه‌های نرم و پیچیده دشمن ذکر و اظهار داشت: دشمن تلاش دارد باور‌ها و اعتقادات نوجوانان و جوانان این کشور را سست کند و معصومیت مظلومیت نوجوانان ما را نابود کند تا ارزش‌های فسادآفرین خود را به‌عنوان هنجار‌های جهانی در جامعه ما حاکم کند که سپاه در این زمینه نیز مسئول است.

سلامی یکی دیگر از وظایف سپاه پاسداران را نقش‌آفرینی مؤثر در تهدیدات کشور ذکر و خاطرنشان کرد: تحریم اقتصادی که دشمن بر علیه کشور تحمیل کرده است با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، صبر و استقامت مثال‌زدنی ملت ایران و مجاهدت مسئولان، جوانان و دستگاه‌های متعدد کشور و نقش‌آفرینی سپاه بر اساس وظایفی که بر عهده داشت توانسته است درهم شکست.

وی با تأکید بر اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در این مسیر توانسته است با اجرای طرح‌های عظیم ملی جایگزینی مطمئن برای پیمانکاران خارجی باشد که در زمان‌های سخت، ملت ایران را تنها می‌گذاشتند و امروز با اجرای بیش از ۳۳۰ طرح عظیم ملی در خنثی‌سازی تحریم‌ها نقش مؤثری ایفا کند، اظهار داشت: البته در این مسیر قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی با اجرای طرح‌های کوچک در مناطق محروم و کم‌برخوردار نقش مکمل قرارگاه را در سازندگی این کشور بر عهده گرفته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بیمارستان الزهرا (س) مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و متخصص‌ترین کادر درمانی خواهد بود، خاطرنشان کرد: با همت مسئولان و اجرای باکیفیت، با سرعت، زیباترین و باشکوه‌ترین معماری که در این خطه وجود داشته است به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه معماری بسیار زیبای شهر یزد شاهد شکوه تاریخی یک تمدن است یادآور شد: مردم سخت‌کوش یزد شایسته خدمت هستند و سپاه در این مسیر هر کمکی که لازم است انجام می‌دهد.

ارسال نظرات