زنجان _ مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:ایستادگی و مقاومت حماس نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۷۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

ایستادگی و مقاومت حماس نشأت گرفته از تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ علی اسماعیلی امروز در همایش بصیرتی فرهنگیان استان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت:امروز اگر در جامعه محکم و مصون از کوچکترین تعدی دشمنان داریم بی درنگ به تفکر بسیجی بر میگردد.

وی با بیان اینکه اگر جامعه‌ای عاری از نگاه و تفکر بسیجی باشد باید کشور را تقدیم دشمن کنیم، افزود: تفکر بسیج باعث شده در مقابل بمب‌های بسیار قوی و تهاجمات رسانه‌ای دشمنان استقلال و عزت خود را حفظ و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال است که فلسطینیان اسیر اسرائیل هستند، گفت: کلیات غزه فقط در حماس خلاصه نمی‌شود حماس یک شاخه نظامی و برگرفته از بطن ملت فلسطین و تفکرشان هم نشات گرفته از انقلاب اسلامی و بسیجی است.

اسماعیلی افزود:ما حماس را نماینده فلسطینیان میدانیم و معتقد هستیم تمام شاخه‌های فلسطین باید به هم بپیوندند تا به نتیجه لازم که پیروزی است برسند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اسرائیل در مقابل اقدام گروه کوچک از پای درآمده و نتوانسته با همه ابرقدرت‌های که پشت سر او هستند در مقابل حماس بایستد، گفت: این گروه کوچک در مقابل آمریکا و ابرقدرت‌ها ایستاده است و این نشان از خانه عنکبوتی و سست بودن اسراییل است و نشانه‌های بروز زوال رژیم صهیونیستی است.

وی افزود:اگر ریشه تفکر مقاومت را بررسی کنیم به تفکر بسیجی می‌رسیم همان تفکر بسیجی ایران را از عرصه تنازع نظامی دور نگه داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اگر روزی شعار بود ما کاخ سفید را حسینیه کنیم عملا این در حال اتفاق افتادن است، عنوان کرد: نه با حمله نظامی بلکه با تفکر ناب بسیجی اتفاق افتاده است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: جهان امروز که توسط رسانه مدیریت می‌شود اگر هزینه میکردیم که تمام افکار را معطوف به غزه کنیم امکان پذیر نبود، اما امروز شاهد این هستیم که جمهوری اسلامی ایران که ۴۴ سال پافشاری می‌کند که اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود دنیا نیز خواستار این موضوع است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار