درمرکز شهرستان تنگستان:

اجتماع بزرگ بسیجیان تنگستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

فرمانده سپاه امام علی ( ع)تنگستان در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان گفت: بسیج برآمده از دل ملت و برای ملت است و توانسته در بدنه مردم تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۹۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی علیه السلام شهرستان تنگستان در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان که در مصلای جمعه شهر اهرم برگزار شد گفت: کارنامه عملکردی بسیج در طول این سال‌ها کارنامه درخشانی است وتوانسته در بدنه مردم تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان در ادامه سخنان خود افزود: بسیج هم اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی، همچون سند افتخار و تجربه موفقی است که سایر ملت‌های آزاده دنیا نیز از آن الگوگیری می‌کنند.
سرهنگ احمد حیدری با اشاره به کلمه ما می توانیم تأکید داشت: بسیج در طول این سال‌ها نشان داد که جمله ما می‌توانیم جمله‌ای رویایی نیست بلکه واقعیت شیرینی است بسیج نشان داد که فقط افراد ضعیف به اندازه امکاناتی که در دست دارند کار می‌کنند.
ایشان عملیات طوفان الاقصی را یک شکست بزرگ برای رژیمی پرادعا قلمداد کرد وبیان داشت: طوفان الاقصی در امتداد جنگ نابر صهیونیست‌ها و گروه‌های مقاومت با تفکر بسیجی شکل گرفت جنگی که ۷۵ سال است آغاز شده و هیچ روزی آتش بس نداشته است.
وی عدالت خواهی در روحیه بسیجی را اینگونه تعریف کرد که: عدالت خواهی و آزادگی بن‌مایه اصلی روحیه بسیجی است تفکر بسیجی و بن‌مایه اصلی آن امروز باعث ذلت و حقارت تاریخی صهیونیست‌ها در غزه شده است.
فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان درپایان ضمن تشکر از همه‌ی بسیجیان،مسولین وآحاد مردم این شهرستان در همکاری با مجموعه بسیج و سپاه ناحیه مقاومت تنگستان گفت:توفيق خدمت گذاری به مردم در نظام مقدس اسلامی،خصوصا در لباس مقدس پاسداری وبسیجی فرصت مغتنمی است كه شكرگزاری آن جز با خدمت بيشتر به اين ولی نعمتانمان ميسر نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات