خبرهای داغ:
اولین یادواره وسالگرد شهید مدافع حرم سردار رشید اسلام داوود جعفری در زادگاهش شهرک (ولی عصر) قلات، قیروکارزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۹۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیین باشکوه اولین سالگرد شهید مدافع حرم سردار «داوود جعفری» شهید راه نابودی اسرائیل، با حضور سردار محمد علی فلکی از فرماندهان مدافع حرم و همرزم سردار سلیمانی، دکتر فروردین نماینده مردم شهرستان قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار، ریاست دادگستری و دادستان شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده شهدا، ایثارگران و مردم ولایت مدار در زادگاه شهید شهرک ولی عصر قلات قیروکارزین برگزار شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین در ابتدای این یادواره باشکوه با گرامیداشت هفته بسیج به خیر مقدم گویی پرداخت و از حضور مردم ولایت مدار شهرستان و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در این مراسم قدر دانی کرد.

سردار محمد علی فلکی همرزم سردار سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: تمام فلش صهیونیستها به سمت شیعه انقلابی است برای اینکه به دنبال این هستند که دنیا را فتح کنند و دنیا را در سیطره خود در آورند. اما ما به دنبال فتح دنیایی که حکومت جهانی اسلام که قرآن و انبیا وعده داده اند هستیم. و لذا شرکت نمودن ما در چنین یادواره هایی به منظور ایجاد زمینه تحقق آرمان حکومت جهانی می باشد و اینکه ایده شوم صهیونیست ها تحقق پیدا نکند.

سردار محمد علی فلکی با بیان اینکه اسرائیل در حرکت طوفان الاقصی به تعبیر مقام معظم رهبری ضربه فنی شد تشریح کرد: ارتش اسرائیل قدرتش در امکانات نظامی و ارتشش نیست بلکه قدرتی که مدعی آن بود در اطلاعات خود و نفوذش در کشورهای خاورمیانه و اسلامی بود. اما یک گروه کوچکی در محصور اسرائیل بنام حماس کاری کردند که رژیم صهیونیستی هیمنه ای پوشالی را که برای خود ایجاد کرده بوداز بین برود.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد: اقداماتی که رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان، بمباران وحشیانه بیمارستان ها در حال انجام دادن است یک نوع جرزنی است و به عنوان یک کارشناس نظامی اعلام می کنم ایران اگر اراده بکنداسرائیل را بگیرد حداکثر یک روز طول می کشد .

وی تصریح کرد: در روز های اول این قضایا، پادشاه اردن رسما اعلام کرد فرودگاه های اردن در اختیار کشور آمریکا برای کمک به اسرائیل است اما بعد از دیدن حمله وحشتناک رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، وحضور پرشور مردم دنیا در خیابان ها ، همین پادشاه اردن از این اقدام منصرف شد. رئیس جمهور ترکیه نیز نظرش چیز دیگری بود. اما مردم کشورش که به صحنه آمدند واز فلسطین حمایت کردند تغییر چهره داد. هرگاه مردم در صحنه باشند مطمئن باشید آرمان شیطانی استعمارگران را محکوم به نابودیست.

ادامه این مراسم با سخنرانی همسر شهید داوود جعفری در وصف رشادت ها و پایمردی این شهید بزرگوار همراه بود و همچنین مداحی محمد حسن محبی مداح اهل بیت (ع) در وصف شهدا و ائمه (ع) و تقدیر از خانواده شهدای شهرک ولیعصر قلات بود.

همچنین مسئول اداره ارشاد شهرستان قیروکارزین ،عباس روستا ،در اولین روز زندگی مشترکش با همسر خود، در یادواره شهید داوود جعفری حضور یافت تاآغاز زندگی خود را با یاد و نام شهدا مزین ومتبرک نماید.

پاسدار رشید اسلام سردار داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه واز افراد شاخص وموثر درجنگ الکترونیک بود، ایشان یکم آذر ماه 1401 توسط ایادی رژیم صهیونیستی با انفجار بمب کنار جاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم داوود جعفری متولد شهرستان قیروکارزین شهرک(ولی عصر) قلات، از استان فارس بود که پیکر مطهر پاک این شهید ششم آذر پس از تشیع پیکر مطهر در زادگاهش، به شیراز منتقل شد و در صحن متبرک احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) تدفین خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار