خبرهای داغ:

جشن تولد لاله های سرخ در سرخه برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س)، مراسم جشن تولد شهیدان عباسعلی فدوی و محمدباقر اسدی نژاد را در گلزار شهدای سرخه برگزار کردند.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۰۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد بسیج، جشن تولد شهید عباسعلی فدوی و شهید محمدباقر اسدی نژاد در گلزار شهدای سرخه برگزار شد.

این برنامه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با مادر، همسر و خواهر این دو شهید به نیابت از شهیدان عزیز برپا شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهیدان فدوی و اسدی نژاد دو شهید از ۳۴ شهید محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) که روز تولدشان مقارن با هفته بسیج بوده که به جهت قدرشناسی و سپاس از خانواده شهدای بسیجی این برنامه در جوار قبور آن ها اجرا شد.

او افزود: تاثيرگزارى فرهنگ ايثار و شهادت در جوانان، آشنا كردن نسل جوان جامعه با سيره شهدا، مقابله با تهاجم فرهنگى و قدرشناسى از شهيدان و خانواده هاى عزيز آنان از جمله اهداف برگزارى اين مراسم بوده است.

گفتنی است در این برنامه مادر و همسر شهیدان فدوی و اسدی نژاد از خاطرات و دلتنگی های خود با شهیدشان گفتند و تولد را در غیاب عزیزانشان جشن گرفتند.

لازم به ذکر است شهید عباسعلی فدوی متولد سال 02/09/1343 و در تاریخ 04/11/1364 در منطقه علمیاتی هویزه به شهادت رسید. همچنین شهید محمدباقر اسدی نژاد در تاریخ 30/10/1365 در عملیات کربلای یگان 5 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار