از برگزیدگان آیین هفدهمین جشنواره علمی وپژوهشی فرهنگیان بسیجی استان کرمان که پژوهش آنها در حوزه جهاد تبیین برتر شده بود، تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۳۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سرهنگ علیرضایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان درآیین تجلیل از برگزیدگان هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی استان کرمان گفت:معلمان نرم‌افزار انقلاب هستند نرم‌افزار انقلاب کسانی هستند که می‌توانند در جهت و در مسیر تمدن نوین اسلامی تاثیرگذار باشند و برای آینده انقلاب و نظام نسل مفید و شایسته‌ای که زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج )باشند را تربیت کنند که معلمان سزاوارترین هستند.

وی افزود:قطعا سخت‌افزار انقلاب کسانی هستند که در جهت حفظ این نظام و انقلاب در بحث امنیتی ،انتظامی ،سپاه و ارتش تلاش می‌کنند و در این راستا خدمت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: بسیج و فرهنگ بسیجی چیزی جز بی توقعی، اخلاص و کار برای رضای خداوند نیست.

سرهنگ علیرضایی تصریح کرد :نکته مهمی که ما انتظار داریم این است که افرادی که به عنوان بسیجی شناخته می‌شوند و با اخلاص و برای رضای خدا در جهت رسیدن به اهداف متعالی نظام قدم برمی‌دارند نباید به حاشیه‌ها توجه کنند .

سرهنگ مرادی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان در این مراسم گفت: بسیج در کشور ما الگو گرفته از هیچ ارگان و کشوری نبود بلکه این شجره طیبه الهام بر قلب امام بود و ما بعد از ۴۴ سال اکنون میوه های این درخت را می چینیم .

در این مراسم از ۸ فرهنگی بسیجی که پژوهش آنها در حوزه جهاد تبیین در استان برتر شده تجلیل شد .

ارسال نظرات