فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: در کنار کارهای جهادی، اقدامات فرهنگی در اجرای برنامه‌ها موردتوجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۸۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی صبح شنبه در محل دفتر امام جمعه ایلام درنشست اخلاق مدیران ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره اینکه ما تحت نگاه و گفتمان امام خمینی (ره) حرکت می‌کنیم، افزود: تشکیل بسیج از سوی امام خمینی یک حرکت بزرگ فرهنگی و بر اساس نیاز و حکمت در کشور بوده است، در واقع امام خمینی به جمع‌بندی رسیدند که دشمنی‌ها جدی است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به اینکه در حادثه طبس قصد داشتند نظام را برانداز کنند؛ ولی امداد غیبی و عنایت الهی باعث شد این مأموریت شکست بخورد، افزود: بعد از آن جنگ به ما تحمیل شد، اگر تفکر بسیجی در دفاع مقدس وجود نداشت، ما شکست می‌خوردیم. 

 شاکرمی تصریح کرد: این عظمت نظام به‌خاطر تفکر بسیجی است، بسیج فقط مربوط به سپاه نیست، سپاه فقط متولی است و اقشار مختلفی در قالب بسیج سازماندهی و ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بزرگی در حوزه بسیج در استان ایلام وجود دارد، افزود: در بسیج نیروها سازماندهی شده و وظایف هم مشخص است. 

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: بسیج در همه بخش‌های جامعه آماده و پای‌کار است، اربعین یک مصداقی از کارهای جهادی بسیج است که همه داشته‌های خود را برای خدمات‌رسانی پای‌کار می‌آورد.

شاکرمی با اشاره به اینکه سپاه با تمام توان در کنار دولت هست، افزود: سپاه با دولت انقلابی راحت کار می‌کند، کارهای خوبی در استان در بحث جهاد آبرسانی شکل‌گرفته است. 

وی بیان کرد: در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدامات خوب دیگری در بحث آبخیزداری و ساخت مسکن نیز در حال انجام است، باید در کنار این اقدامات جهادی اقدامات فرهنگی نیز وجود داشته باشد. وی گفت: در هفته بسیج ۳۰۰ سری جهیزیه در استان ایلام اهدا شده است، هر جهیزیه ۴۰ تا ۵۰ میلیون است که صفر تا صد آن رایگان است. فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام افزود: ۲۰ هزار بسته معیشتی قرار است در ایلام توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه این همه خدمات فقط مربوط سپاه نیست، با همکاری دولت است و اینها خدمات نظام است، تصریح کرد: پرونده ۱۰ هزار رزمنده فاقد پرونده بالینی درست شد و سه هزار نفر هم اکنون حقوق‌بگیر هستند.

 

 شاکرمی با اشاره به اینکه با دولت برای خدمات‌رسانی به بخش‌های مختلف جامعه هماهنگ هستیم، افزود: برای خدمات‌رسانی به مناطق حاشیه‌نشین شهر ایلام نیز کارهای جهادی صورت‌گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی موفقیت سپاه و بسیج در استان همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان است، افزود: مشارکت دستگاه‌های اجرایی با سپاه باعث موفقیت‌های بزرگی شده است. 

سردار شاکرمی بیان کرد: مشکلات زیاد است، استان سال‌های بسیار زیادی به‌خصوص در دفاع مقدس از توسعه عقب‌مانده ولی دولت، سپاه و همه دستگاه‌های اجرایی پای‌کار هستند. 

ارسال نظرات