همزمان با هفته بسیج، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی ادبیات داستانی کوتاه بسیج (ادب) با حضور برگزیدگان کشوری در شهرستان اردکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۰۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، حضور برگزیدگان کشوری جشنواره ملی ادبیات داستانی کوتاه بسیج (ادب) را به شهرستان علم و ادب اردکان خیر مقدم گفت و با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی و علمی این شهرستان، گفت: امروز، شهدا و علمای اردکان افتخار ما هستند.
 سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی با بیان اینکه شهرستان اردکان در گذر زمان دچار تحول شده است، افزود: در حال حاضر این شهرستان صنعتی شده، اما اصالت خود را حفظ کرده است.
 وی اظهار داشت: امیدواریم که حضور برگزیدگان کشوری جشنواره ملی داستان کوتاه بسیج (ادب) و اساتید گرامی در اردکان آثار و برکات خوبی به دنبال داشته باشد و از این ظرفیت بتوانیم استفاده کنیم.
 رئیس شورای عالی ادبیات بسیج هنرمندان کشور نیز در این برنامه از برگزارکنندگان این جشنواره و میزبانی شهرستان اردکان تشکر و قدردانی کرد.
رحیم مخدومی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص ادبیات دفاع مقدس که سه بار این مطالبه را تکرار کرده اند و فرمودند؛ ادبیات دفاع مقدس و کار‌های هنری در این رابطه باید افزایش صد برابری پیدا کند، گفت: برای تحقق این مطالبه باید زیرساخت‌ها نیز افزایش داشته باشد تا ما بتوانیم در مسیر ترویج سیره شهدا، ادبیات انقلاب و دفاع مقدس گام برداریم.
میزبانی اردکان از مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی ادبیات داستانی کوتاه بسیج

ارسال نظرات