به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ ای و حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) ادارات کل، نشست جهاد تبیین در شرکت برق منطقه ای استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۲۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، این نشست با موضوع روشنگری مسائل روز و با سخنرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه سلمان در سالن اجتماعات شرکت برق منطقه ای و به صورت مشترک با شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ستاد اقشار استان، با اشاره به تماثیل و بیان احادیث و با توجه به مسائل روز به مسئله صبر پرداخت و گفت: خداوند متعال زندگی دنیا را چنان مقرر فرموده است که لذت آن همواره با رنج و کوشش همراه باشد و در این دنیا کامیابی بدون رنج، سلامتی بدون بیماری، شادمانی بدون اندوه، رفاه بدون دردسر، دیدار بدون فراق، وصل بدون هجران و آرامش بدون هراس وجود ندارد. اگر جز این باشد، با طبیعت زندگی دنیا و نقش انسان در جهان ناسازگار است.

حجت الاسلام ترقویی در پاسخ به این مسئله که چه کنیم که آدم صبور و بردباری باشیم، بیان داشت: فکر کردن به نتیجه کار، اینکه نتیجه تحمل چه بوده و نتیجه بی تحملی چه بوده و با کدام واکنش اوضاع بهتر می شود، باید دید کدام یک از آن واکنش ها آثار و نتیجه بهتری در زندگیمان دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار