حجت‌الاسلام باقری:

یادواره شهدا، صدای بیدارگری است

همدان-امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت‌های خود در برابر کشور و انقلاب خود هوشیارتر عمل کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۴۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام نقی باقری در یادواره شهدای روستای سردارآباد کبودراهنگ ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: شهدا بعد از شهادت خود، با ایجاد فضایی معنویی، یادآور مسئولیت‌های سنگین در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم، گفت: برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت‌های خود در برابر کشور و انقلاب خود هوشیارتر عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ بر ضرورت تبیین و فرهنگ‌سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی است چراکه دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

وی براندازی نظام و ضربه به اسلام را از اهداف مهم دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار برشمرد و تصریح کرد: امروز دشمن با برداشتن نقاب از چهره خود اعلام می‌کند که تنها هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی است که باید در این برهه حساس با تقویت بصیرت و ولایت مداری و حرکت در خط شهدا، همچون سدی محکم دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

باقری تصریح کرد: شهادت در راه خدا نصیب هر کسی نخواهد شد و مقام بالایی است و خانواده‌های شهدا فرزندانی را تربیت کردند تا خون این عزیزان در راه دین ریخته شود و در این راه به شهادت برسند.

وی اظهار کرد: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و  حقیقت خواهند بود بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشور  گره‌خورده است.

در پایان برنامه ذکر مصیبت و مداحی مداحی و تجلیل از مقام شامخ شهید و خانواده آن از جمله ویژه‌ برنامه‌های این یادواره شهدا بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار