سردار محمدی سلیمانی گفت: حماس یک نفر، یک گروه و یک تیم نیست که نابود شود؛ بلکه تفکریست که ریشه در کربلا و عاشورا دارد.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۳۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سردار محمدی سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ثارالله استان کرمان ،در جمع بسیجیان  گردان ۴۲۳امام حسین (ع)و خانواده آنها در سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت :حضرت زهرا سلام الله علیها در عالم خلقت چه در آسمان و عرش چه در فرش هیچ کس مقام ایشان را نخواهد داشت هر جایی رزمندگان چه در زمان جنگ و چه بعد از آن در محور مقاومت در کارشان گره می‌خورد با یک توسل به آن حضرت حل می‌شد.


وی افزود:بزرگترین تحریم تاریخ در کربلا اتفاق افتاد تحریم سلاح ،غذا ،نیرو وآب بود اگر قرار بود مذاکره‌ای شود حسین علیه السلام که از مدینه حرکت کرد ده‌ها نفر سران آمدند به حسین علیه السلام گفتند مذاکره کن گفتند مذاکره ممنوع است اگر می‌خواهید بزرگترین درس را از عاشورا بگیرید در طول تاریخ مذاکره با استکبار ممنوع است تنها راه فقط مقاومت است.

سردار محمدی سلیمانی ادامه داد:اگر حماس مقاومت نکرده بود امروز این پیروزی به دست می‌آمد؟ مگر رژیم صهیونیستی غیر از زور چیزی می‌فهمد ۷۵ سال باعث آوارگی، در بدری و ظلم و ستم به مردم ،زن و کودک فلسطینی شد.

فرمانده لشکر ۴۱ثارالله استان کرمان ،تصریح کرد:نخست وزیر منحوس و پلید رژیم اشغالگر گفت من می‌خواهم حماس را نابود کنم مگر حماس یک نفر ،یک گروه و یک تیم است که نابود شود حماس یک تفکر است که ریشه در کربلا و عاشورا دارد گوشت، پوست و خون مردم، زن و کودک کوچک و بزرگ با حماس است شما چه فکری کرده‌اید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار