خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج کلاس بصیرتی و جهاد تبیین و همچنین آشنایی با مسائل سیاسی و حوادث اخیر برنامه نشست سیاسی جهت روشنگری و بصیرت افزایی همراه با سخنرانی حاج علی شاهنظری از پیش کسوت دفاع مقدس، با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در شهر باغبهادران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۴۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت هفته بسیج کلاس بصیرتی و جهاد تبیین و همچنین آشنایی با مسائل سیاسی و حوادث اخیر برنامه نشست سیاسی جهت روشنگری و بصیرت افزایی همراه با سخنرانی حاج علی شاهنظری از پیش کسوت دفاع مقدس با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در شهر باغبهادران برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) گفت: این جلسات با هدف روشنگری و بصیرت افزایی و جهاد تبیین و با دعوت از رزمندگان و مربیان گردان برگزار می گردد.

وی افزود: با تبریک آغاز هفته بسیج و لزوم پاسداشت این ایام به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع ، هفته بسیج موهبتی است که توسط بنیان گذار کبیر اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد گردید تا به پشتوانه ولایت فقیه فتنه های دشمنان با همراهی مردم خنثی گردد،

این فرمانده بااشاره به اینکه بسیج بزرگترین و اثرگذارترین شبکه مردمی متشکل از انسان‌های ارزشی و متعهد در کشور می‌باشد، گفت:این نهاد مقدس در عرصه‌های متفاوت به صورت منسجم و شبکه‌ای حضوری مؤثر و فعال دارد.

وی با بیان این مطلب که تشریح مسائل مربوط به بسیج مردمی در بسیاری از موارد می تواند راه گشای برخی از اهداف و برنامه های بسیج قرار گیرد مطابق با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که در این باره فرمودند : هریک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیه حساس مسئولیت و ایمان باشد، بسیجی است. بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است. بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.

حاج علی شاهنظری به عنوان سخنران اصلی در این نشست گفت: جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس،جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.

این سخنران در ادامه افزود: دشمن در میدان جنگ با جبهه مقاومت و مردم مسلمان از هیچ کاری فروگذار نکرده و جنگ غزه تجسم ذات پلید دشمنان بشریت است، یکی از مهمترین جنبه‌های جنگ در کنار جنگ نظامی که از اهمیت بالایی برخوردار است، جنگ شناختی است یکی از اهداف مهم جنگ شناختی ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان است چراکه خطر اصلی در مقابل جنایت‌های استکبار اعتقادات و تفکر اسلام ناب است، هویت‌ سوزی در مرحله اول قرار دارد اما فقط به این مرحله بسنده نکرده و هویت‌سازی‌های ضد اسلامی هم برای جوانان خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها