سرهنگ بهروز با اعلام اینکه تفکر و رویکرد بسیج را توانسته‌ایم به سایر ملت‌های جهان به منصه ظهور بگذاریم، گفت: امروز اگر مردم غزه می‌ایستند و ضمن مقاومت، جانشان را فدا می کنند، این برگرفته از مکتب بسیج است.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۶۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سرهنگ ناصر بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در "اجتماع سراسری در محضر ولایت برای استماع فرمایشات فرمانده معظم کل قوا" که با حضور بسیجیان در کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اعلام اینکه بسیج ویژگی‌های خاصی دارد و آنچه که مایه افتخار ماست گذشته بسیج است، اظهار داشت: شناسنامه بسیج، شهدا، رزمندگان و بزرگان بسیج هستند و فراموش نکنیم اعتبار همه ما به گذشته و عملکرد کسانیست که این سازمان را بنا نهادند و این تفکر را ساری و جاری کردند.

وی افزود:ما اعتقاد داریم بسیج محصول و عملکرد ذهن امام بود و امام با یک درایت خاص ۵ آذر سال ۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند و در مقطعی این فرمان صادر شد که کشور به شدت تهدید می‌شد چرا که در آن سال شاهد تسخیر لانه جاسوسی بودیم و اُبهت آمریکا در آن مقطع شکسته شد.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بسیج یک برکت الهی است این برکت الهی برکات زیادی داشته است که یکی از برکات آن بیش از ۸۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام کرد.

سرهنگ بهروز گفت:امروز تفکر و رویکرد بسیج را توانسته‌ایم به سایر ملت‌های جهان به منصه ظهور بگذاریم و امروز اگر مردم غزه می‌ایستند و مقاومت می‌کنند وجانشان را فدا می کنند برگرفته از مکتب بسیج است.

وی افزود: قله تفکر بسیج، در دهه ۶۰ است؛ و امروز فرزندانی را تربیت می‌کند همانند شهید حججی و امروز حفظ این تفکر، بالاترین ماموریت ماست؛ بالاترین و ذاتی‌ترین ماموریت کنار مردم بودن و انجام اقداماتی مبتنی بر نیاز مردم است؛ چرا که سرمایه‌ای بالاتر از مردم نیست و قدرت نظام مردم هستند.

ارسال نظرات