خبرهای داغ:

آغاز اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان بهبهان

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان از اعزام دانش آموزان دختر شهرستان بهبهان و شهر‌های زیدون و منصوریه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۲۱۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

اردوی راهیان نور با اعزام ۳۷۸ نفر از دانش آموزان شهرستان بهبهان به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شد.

آیین افتتاح و اعزام اردو‌های راهیان نور دانش آموزی با حضور فرماندار، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان و سایر مسئولین ادارات در سپاه ناحیه بهبهان با اعزام ۹ دستگاه اتوبوس و خودرو‌های پشتیبانی برگزار گردید.

جناب سرهنگ هاشم زاده جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان در این آیین بیان کرد: راهیان نور یکی از بزرگترین دستاورد و موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی کشور در راستای انتقال فرهنگ شهید و شهادت به شمار می‌رود که با رویکرد ارزشی و انقلابی انجام می‌شود و سبب ترویج ارزش‌ها در بین دانش آموزان خواهد شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان شرکت کننده در این اردو از مناطق عملیاتی یادمان شهدا اروندرود و شلمچه بازدید خواهند کرد.

در ادامه جناب سرهنگ مرادی نیا مسئول قرارگاه اردویی سپاه بهبهان افزود: اعزام دانش آموزان دختر به اردو‌های راهیان نور دانش آموزی از امروز شروع گردیده و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت و دانش آموزان پسر و دختر نیز مجددا در برنامه‌های آینده با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بهبهان و حوزه دانش آموزی حضرت زینب (س) عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.

مرادی نیا تصریح کرد: این اردو‌ها به صورت تلفیقی برگزار خواهد شد و بعد از بازید از مناطق عملیاتی در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت از مناطق صنعتی و فناورانه و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی از شرکت پالایش گاز بید بلند۱ و شرکت پالایش خلیج فارس و فلور بازید بعمل خواهند آورد.

این اردو‌ها به مدت ۲ روز خواهند بود و با همکاری حوزه حضرت زینب (س) سپاه ناحیه بهبهان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهبهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها