بخشدار پاتاوه از افتتاح شبکه گاز روستاهای منج و دشت بز ازتوابع دهستان سادات محمودی بخش پاتاوه در دهه فجر امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۰۶
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، شهرام صفادوست گفت:در راستای منوبات مقام معظم رهبری مبنی بررفع مشکلات مردم به اتفاق غلامحسین پردال مدیربرق شهرستان دنا،افشین بهمنی مدیرمیراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان دنا،حسین آزادیخواه مدیرگاز شهرستان دنا،هادی نجفی مدیرراهداری شهرستان دنا،محمودی معاون منابع طبیعی بخش پاتاوه،وحدتی مسئول بهزیستی بخش پاتاوه ازروستاهای منج ودشت بز از توابع دهستان سادات محمودی بخش پاتاوه بازدید و ازنزدیک مشکلات این روستاها رابررسی و تمهیدات و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نماینده دولت در بخش پاتاوه با اشاره به اینکه این روستاهاسالهابه علت تحت پوشش قرارگرفتن سدخرسان، ازخدمات اولیه هم محروم بوده اند افزود: با پیگیری های خوب مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه استانداردلسوز استان جناب آقای احمدزاده ،خواسته بحق مردم عزیزاین دیاردر بحث خدمات دهی محقق شد و ازدو ماه پیش پروسه گازرسانی به روستاهای منج و دشت بز آغاز و لوله گذاری انجام گرفت و درحال حاضر در مرحله نصب علمک می باشد که به گفته مدیرگازشهرستان دنا در ایام دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

صفادوست اعتباراین دو پروژه بزرگ راافزون بر 50 میلیارد ریال اعلام کردو افزود؛ به همت مدیرعامل شرکت گاز استان و مجموعه خدوم شرکت گازشهرستان دنا بیش از صد خانوار در روستاهای بخش پاتاوه که بنابه دلایلی ازجمله معارضات محلی تاکنون ازنعمت گازمحروم بودند رفع معارض و از نعمت گاز بهرمند شدند.

وی بیان کرد: درحال حاضر بیش از ۹۵درصد روستاهای بخش پاتاوه گازرسانی شده اند.

درادامه مدیرمیراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دنا هم ازآمادگی این سازمان در راستای ساماندهی آبشار منج خبرداد و گفت؛میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان دنا این آمادگی را دارد درصورت تامین زمین و عدم معارضات محلی این مهم را محقق سازد.

افشین بهمنی افزود؛درراستای ایجادشغل پایدار،این سازمان آمادگی لازم جهت واگذاری تسهیلات قرض الحسنه ۴درصد به افراد جویای کارتاسقف یک میلیارد و 500 هزار ریال درقالب مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت نماید.

غلامحسین پردال مدیربرق شهرستان دنا هم ازطرح ساماندهی واصلاح شبکه برق روستای منج خبرداد وگفت: کمتر از دو هفته آینده اکیپ خدمات رسان این اداره درروستای منج حضور پیداخواهند کرد و نسبت به جابجایی پایه های برق داخل کوچه های این روستا که گاهی مشکلاتی رابرای مردم عزیزاین روستا بوجودآورده اقدام و همچنین نسبت به روشنایی معابر روستا بصورت کامل اقدام خواهدشد.

پردال گفت؛ظرف روزهای آتی درروستای دشت بزترانس برق که درحاشیه رودخانه است به داخل روستا منتقل خواهد شد و همچنین روشنایی معابروکوچه های روستا بصورت کامل برقراخواهدشد.

هادی نجفی مدیرراهداری شهرستان دناهم ازاعلام آمادگی این اداره جهت بازگشایی معابرروستای این روستاها خبرداد و گفت:کمتراز 10 روز آینده دستگاههای خدمات رسان این اداره درمحور ورودی روستااستقرارپیدامی کنند و باهماهنگی دهیار و شورای اسلامی روستا تا بازگشابی کامل این معابر و کوچه ها خدمات دهی انجام خواهدگرفت.

نجفی همچنین ازبازگشای بیش از چهل محور ورودی منتهی به روستاهای بخش پاتاوه به همت راهداری پاتاوه خبرداد.

افتتاح شبکه گازرسانی به روستاهای منج و دشت بز در ایام دهه فجرافتتاح شبکه گازرسانی به روستاهای منج و دشت بز در ایام دهه فجرافتتاح شبکه گازرسانی به روستاهای منج و دشت بز در ایام دهه فجرافتتاح شبکه گازرسانی به روستاهای منج و دشت بز در ایام دهه فجرافتتاح شبکه گازرسانی به روستاهای منج و دشت بز در ایام دهه فجرافتتاح شبکه گازرسانی به روستاهای منج و دشت بز در ایام دهه فجر

 

ارسال نظرات