خبرهای داغ:

ویژه برنامه شهدا آبروی محله در سرخه برپا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی مراسم شهدا آبروی محله با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در منزل شهید حسن عربی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۶۱
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه یادواره شهدای خانگی با عنوان شهدا آبروی محله به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی در منزل شهید حسن عربی برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یادواره شهید حسن عربی با عنوان «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برگزار شد.

او بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: انچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه تصریح کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشور در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما امروز وظیفه داریم تا با سرمشق‌گیری از شهدا در راستای آبادانی و اعتلای هر چه بیشتر کشور گام برداشته و تمامی نقشه‌های دشمنان را برای ضربه زدن به پایه‌های نظام خنثی کنیم.

امامی ادامه داد: در این راستا آماده سازی هیئت الشهدا در منزل مادر مرحومه شهید حسن عربی توسط بسیجیان پایگاه انجام و یادواره شهدا خانگی و عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی پیوندی سرمربی حلقات صالحین و مداحی مداح اهل بیت (ع) برگزار شد.

او یادآور شد: بسیجیان پایگاه در برنامه ی گفت‌وگوی گروهی با مشارکت پایگاه امام خمینی (ره)، کانون انتظار و مسجد امام صادق (ع) در مسجد ولی عصر (عج) شرکت کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه ادامه داد: حضور بسیجیان در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) و هم افزایی با پایگاه علی بن ابیطالب (ع) در این محله جهت پیوند و همدلی بیشتر بین بسیجیان دو پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار