خبرهای داغ:
نمازگزاران جمعه دزفول با تجمع در مقابل مصلای امام علی(ع) این شهر جنایت ددمنشانه و وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم و بر حمایت از جبهه مقاومت تاکید کردند.
کد خبر: ۹۵۶۰۵۲۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و حزب الله لبنان بر حمایت قاطع از گروه‌های مقاومت تا رسیدن به پیروزی و ریشه کن کردن غده سرطانی صهیونیستی تاکید کردند.

 

مردم دزفول در این اجتماع با مشت‌های گره کرده با سردادن شعار «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

 

قشرهای مختلف مردم دزفول حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف را وظیفه دینی خود دانستند و با خروش خود خواهان پایان عمر رژیم صهیونیستی شدند.

 

مردم پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین و همچنین با به همراه داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر استمرار حمایت از محور مقاومت و گروه‌های فلسطینی تا رسیدن به آزادی قدس شریف تاکید کردند.

 

مردم دزفول با سر دادن شعارهای «قدس زند این ندا؛ مرگ یر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «آزادگان عالم آماده جهادند»، «فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است» «مثلث شوم و پلید ابلیس؛ آمریکا و انگلیس و صهیونیسم» و همچنین «فریاد ملت ما، مرگ بر آمریکا» ضمن اعلام حمایت از مقاومت مردم فلسطین، انزجار خود را از نسل کشی جنایتکاران اسراییلی ابراز کردند.

جنگ ترکیبی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی با نام عملیات طوفان الاقصی از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز و جمعه گذشته (سوم آذر) با توافق آتش بس موقت، متوقف شد.

 

روز دوشنبه هفته جاری به دنبال پایان آتش ‌بس موقت چهار روزه میان رژیم صهیونیستی و حماس، قطر به عنوان یکی از کشورهای میانجی اعلام کرد که توافق حماس و تل آویو برای تمدید آتش بس حاصل شد؛ پس از چند بار تمدید آتش بس، امروز صبح منابع خبری از پایان آتش بس در غزه و بمباران مجدد این منطقه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 

تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه با سلاح‌های اهدایی آمریکای جنایتکار به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند که بیشتر این شهدا را کودکان و زنان شامل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها