همزمان با ایام فاطمیه، ۱۶۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان فراهان به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۱۳
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ همزمان با ایام فاطمیه، ۱۶۰ نفر از دانش‌ آموزان دختر مدارس شهرستان فراهان به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع اعزام شدند.

حجت‌الاسلام سوری، امام جمعه فراهان در آیین بدرقه دانش‌ آموزان با بیان اینکه راهیان نور با رویکرد ترویج ارزش‌ها و بستر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: راهیان نور ظرفیتی راهبردی در حوزه مقابله با جنگ شناختی دشمنان است، بازخوانی روایت شگفت‌آور مقاومت، ایثار، سلحشوری و شهادت طلبی رزمندگان اسلام، گنجینه‌ای مصونیت‌بخش در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است.

وی افزود: سفر معنوی راهیان نور سبب انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های امروزی است که روحیه معنویت، از جان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را بازگو می‌کند.

برگزاری رزمایش فرهنگی در یادمان شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و روایتگری با هدف تبیین دستاورد‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اردو‌ها است.

 

ارسال نظرات