سرهنگ نکوئی گفت: اسلام یگانه دینی است که می تواند دنیا را از شر استکبار نجات دهد و علما شیعه و سنی درکنار هم نقشه های شوم استکبار را نقش برآب می کنند
کد خبر: ۹۵۶۰۷۸۴
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازنیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه سپاه نیکشهر در دیدار با علما و معتمدین دهستان مخت گفت: اسلام یگانه دینی است که می تواند دنیا را از شر استکبار نجات دهد و علما شیعه و سنی درکنار هم نقشه های شوم استکبار را نقش برآب می کنند و رژیم منحوس اسرائیل که یک راس این مثلث استکبار جهانی است در چند مدت اخیر با کودکشی به خوبی توانسته جنایات خود را به جامعه بشریت نشان دهد.

وی افزود: با همت خود شما مردم نیکشهر یادوراه شهدای مدافع حرم در شهرستان برگزار کردیم که این خود یک حرکت جهادی و انقلا بی بود.

نکوئی در این جلسه که با حضور گسترده علمای اهل سنت در موردیادواره شهدا مدافع حرم که برای اولین بار در نیکشهر برگزار شده بود عنوان کرد: با این حضور حداکثری مشت محکمی به دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب زدند و نشان دادند ادامه دهنده راه شهدا هستند .

فرمانده سپاه ناحیه نیکشهرتصریح کرد: همانطور که در فلسطین و غزه برادران و خواهران و کودکان اهل سنت ما را در آنجا شهید میکنند. در سوریه و لبنان همان رفتار را با شیعیان می کنند. ناگفته نماندکه این نوع رفتار باعث انسجام بیشتر مسلمانان میشود.

ارسال نظرات